دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود.

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال با برتری شاگردان فرهاد مجیدی همراه بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در حساس‌ترین بازی هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت ۲۱:۳۰ امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

شیخ دیاباته (۵۲ - پنالتی) و شایان مصلح (۶۶ - گل به خودی) زننده گل‌های استقلال بودند و محمد محبی (۸۲) تک گل سپاهان را به ثمر رساند. این در شرایطی بود که تیم استقلال به دلیل اخراج آرش رضاوند نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کرد.

شاگردان مجیدی علاوه بر برتری در بازی ۶ امتیازی مقابل سپاهان، با ۴۸ امتیاز به رده دوم صعود کردند و سپاهانی‌ها نیز که امیر قلعه‌نویی را به دلیل بیماری در اختیار نداشتند، با ۴۵ امتیاز در ایستگاه چهارم قرار گرفتند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی(۸۷ - فرشید باقری)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (۷۳ - ارسلان مطهری)، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قائدی(۴۹ - محمد دانشگر).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری(۷۱ - محمد ایرانپوریان)، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن (۴۶ - علی قربانی)، محمد کریمی(۷۱ - کومان)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اولدقیقه ۱۷: شوت مسعود ریگی با اختلاف کمی از دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۲۲: ضربه سر بازیکن سپاهان را، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال با پا دفع کرد.

دقیقه ۳۰: توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال را کی‌روش با سر زد که خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه ۳۷: پاسکاری ترکیبی بازیکنان استقلال در نهایت با شوت از راه دور فرشید اسماعیلی همراه بود که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۸: بار دیگر تیم سپاهان از روی ارسال از کناره‌ها صاحب موقعیت شد که ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه ۳۸: آرش رضاوند، اولین بازیکنی که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۴۴: رضاوند بار دیگر روی امید نورافکن مرتکب خطا شد و با گرفتن دومین کارت زرد بازی از زمین اخراج شد. این در حالی بود که نورافکن بارها با بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری و علی کریمی درگیری داشت.

دقیقه ۱+۴۵: بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

نیمه دومدقیقه ۴۷: اشتباه بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ به محمد محبی برسد که پاس این بازیکن را عارف غلامی مدافع آبی‌پوشان از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۵۱: شیخ دیاباته در محوطه جریمه توسط شایان مصلح سرنگون شد تا داور علاوه بر اعلام پنالتی به بازیکن سپاهان کارت زرد نشان دهد.

دقیقه ۵۲: دیاباته اقدام به ضربه پنالتی کرد که وارد دروازه شد تا استقلال ۱۰ نفره با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه ۶۶: پاسکاری خوب استقلالی‌ها در محوطه جریمه به محمد دانشگر رسید و این بازیکن تعویضی اقدام به پاس دادن کرد که توپ به شایان مصلح خورد و وارد دروازه شد.

دقیقه ۶۸: تیم سپاهان از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که ضربه آکروباتیک علی قربانی را عارف غلامی از روی خط دروازه گرفت تا مانع گل خوردن استقلال شود.

دقیقه ۸۲: شوت از پشت محوطه جریمه محبی وارد دروازه شد تا سپاهان یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

دقیقه ۸۹: شوت مهدی کیانی به شکل خطرناکی از کناره دروازه استقلال به بیرون رفت که البته کمک داور اعتقاد به کرنر داشت.

دقیقه ۵+۹۰: ارسال دیگر سپاهانی‌ها با ضربه سر علی قربانی همراه بود که حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

به گزارش تسنیم، نکته گل دوم استقلال، تأثیرگذاری دانشگر بود که به دلیل بی‌انضباطی در دو دیدار قبلی استقلال حضور نداشت. مصلح نیز به دلیل اتفاقاتی که در توئیتر به نام او ثبت شده بود، علاوه بر دادن پنالتی، گل به خودی نیز زد تا روی هر دو گل استقلال تأثیرگذار باشد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )