سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: از پرسپولیس که قهرمان شده توانستیم امتیاز بگیریم. وقتی به گل رسیدیم کمی بازی را رها کردیم و فکر می کردیم به راحتی می توانیم نتیجه را حفظ کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمود فکری در نشست خبری آنلاین پس از تساوی یک - یک نساجی مازندران و پرسپولیس گفت: از تمام بازیکنانم تشکر می‌کنم که مانند دیدارهای قبلی، با تمام وجود بازی کردند و خدا را شکر از تیمی که قهرمان شده توانستیم امتیاز بگیریم. وقتی به گل رسیدیم کمی بازی را رها کردیم و فکر می کردیم به راحتی می توانیم نتیجه را به نفع خودمان حفظ کنیم.

سرمربی نساجی مازندران درباره عملکرد داور بازی و پنالتی که به سود پرسپولیس گرفته شد افزود: از کارشناسان خواهش می‌کنم کارشناسی صحیحکنند و اگر حق ما ضایع شده، بگویند. با وجود این گل، بچه‌ها با تمام وجود تلاش کردند. نیمه دوم هم شاهد بازی خوبی بودیم. پرسپولیس موقعیت‌های خوبی روی دروازه ما ایجاد کرد. از همه بازیکنان تیم و علیرضا حقیقی که دروازه بان بود تشکر کنم که به جز پنالتی اجازه نداد دروازه ما باز شود.

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره تاکید کرد: نساجی چند بازیکن جوان دارد که می‌توانند به تیم ملی کمک کنند و امیدوارم آقای اسکوچیچ توجه ویژه‌ای به آنها داشته باشد. شاید در رده نهم جدول باشیم،‌ اما در این هفت بازی نشان دادیم توانایی داریم و بازیکنانم می‌توانند به تیم ملی کمک کنند. امیدوارم اسکوچیچ توجه ویژه‌ای به بازیکنان ما داشته باشد.

فکری درباره گلایه یحیی گل محمدی از بازی در چمن مصنوعی یادآور شد: بازیکنان دوست ندارند در چمن مصنوعی بازی کنند و بازی در این زمین بیشتر به ضرر ماست که میزبان هستیم. بچه‌ها در چمن طبیعی می‌توانند بهتر و با اشتیاق بیشتری بازی کنند تا امتیازات خانگی را کامل بگیریم.

او خاطرنشان کرد: تیم که قدمت ۶۰ ساله دارد و استان به آن افتخار می کند باید مرد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.