سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد گلی که آنها در بازی با ذوب‌آهن به ثمر رساندند، درست بوده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان تأکید کرد گلی که آنها در بازی با ذوب‌آهن به ثمر رساندند، درست بوده است. مهدی تارتار در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره گل حسین ابراهیمی در بازی با ذوب‌آهن و اینکه بازیکنان و سرمربی تیم میزبان اعتقاد داشتند این گل آفساید بود، گفت: متأسفانه در تصویری که از تلویزیون پخش شد، مدافع ذوب‌آهن را نشان نمی‌دهد. آنها با سیستم ۲-۵-۳ بازی می‌کردند که پیستون راست ذوب‌آهن آفساید را پر کرده بود، ولی این بازیکن در قاب تصویری که گل ما را نشان داد، دیده نمی‌شود. بازیکن ذوب‌آهن بعد از بازی به همکاران من گفته بود که آفساید را پر کرده بود. در آن صحنه کمک داور تصمیم خوبی گرفت.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به عملکرد تیمش در این فصل، درباره وضعیت نفتی‌ها برای دیدارهای آینده خاطر نشان کرد: تیم ما در لیگ امسال بیشترین صعود را در جدول داشت. این تیم فصل گذشته در آخرین روز در لیگ برتر ماندگار شد، ولی الان در رتبه هشتم قرار داریم و امسال بیشترین جهش را داشتیم. تمام تلاش ما این است که یک رده دیگر هم در جدول صعود کنیم. در ضمن باید از شاگردانم بابت انگیزه و تلاشی که در زمین مسابقه دارند، تشکر کنم. ما شانس کسب سهمیه نداریم و خطر سقوط را هم احساس نمی‌کنیم در ضمن انگیزه مالی هم در بین بچه‌ها ایجاد نشده است ولی آنها در هر بازی می‌جنگند تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود و این بسیار باارزش است.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا با وجود مشکلات مالی در نفت مسجدسلیمان، در این تیم خواهید ماند؟»، تصریح کرد: اجازه بدهید در این مورد در پایان فصل صحبت کنم. الان تمام تمرکز ما روی بازی‌های لیگ برتر و سپس جام حذفی است. امکانات در نفت مسجدسلیمان بسیار ضعیف است و دست مسئولان هم بسته است. اینجا باید از هیئت مدیره باشگاه هم تشکر کنم که شرایط را طوری فراهم کردند که بتوانیم امروز با هواپیما به مسجدسلیمان برگردیم، چون قرار بود بازگشت ما با اتوبوس باشد. امکانات تیم ما در حد تیم‌های مدعی لیگ دسته اول هم نیست و با این وضعیت فصل آینده نفت مسجدسلیمان موفق نخواهد شد، فرقی هم ندارد چه کسی سرمربی این تیم باشد.

تارتار در پایان این گفت‌وگو اظهار داشت: باید از مسئولان ذوب‌آهن تشکر کنم که برای انجام تمرین ریکاوری امروز (شنبه) به ما زمین دادند. همچنین امیدوارم بیماری کرونا هر چه زودتر ریشه‌کن شود تا همه چیز به شرایط طبیعی برگردد. برگزاری بازی‌ها بدون تماشاگران واقعا هیچ لذت و هیجانی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.