رئیس باشگاه ناپولی بعد از جذب مهاجم نیجریه‌ای در مصاحبه خود نام سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه را مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه ناپولی ایتالیا سرانجام و بعد از چند ماه بررسی، «ویکتور اوسیمن» مهاجم نیجریه ای را به مبلغ ۶۰ میلیون یورو به خدمت گرفت.

باشگاه ناپولی در ماه های گذشته و بخصوص در دوران شیوع کرونا برای رسانه ها و مردم ایران به خاطر مطرح شدن نام سردار آزمون مورد توجه قرار گرفت.

ناپولی در تمام این مدت به دنبال جذب یک مهاجم جدید بود و سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم زنیت روسیه از جمله بازیکنان مدنظر این باشگاه ایتالیایی محسوب می شد.

هرچند بعضی از رسانه ها از مذاکرات جدی ناپولی با آزمون و مدیر برنامه هایش خبر می دادند اما گفته می شد مبلغ ۳۰ میلیون یورو که برای فروش آزمون از سوی تیم زنیت مطرح شده، بزرگترین مانع این انتقال خواهد بود.

ناپولی هم در نهایت سراغ ویکتور اوسیمن رفت و با این مهاجم قرارداد بست.

حالا «اورلیو دلورنتیس» رئیس باشگاه ناپولی در مصاحبه اخیر خود در این مورد صحبت کرده است.

وی گفت: ما با فالی رمضانی (مدیر برنامه سردار آزمون) دیدار کردیم. امکان جذب سردار آزمون یا حتی لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید هم وجود داشت اما وقتی این احتمال پیش آمد، سراغش رفتیم.

رئیس باشگاه ناپولی تاکید کرد: از جذب اوسیمن خوشحالیم. او اولین بازیکنی بود که جنارو گتوزو سرمربی تیم درخواست جذبش را داده بود. باشگاه لیل برای این بازیکن حدود ۸۰ میلیون یورو دریافت می کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.