یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که قهرمان لیگ برتر شده‌ایم، اما فردا مقابل نساجی مازندران با تمام وجود بازی می‌کنیم.

یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: درست است که قهرمان لیگ برتر شده‌ایم، اما فردا مقابل نساجی مازندران با تمام وجود بازی می‌کنیم. به گزارش خبرگزاری تسنیم، یحیی گل‌محمدی درباره مصاف فردا (شنبه) تیم فوتبال پرسپولیس با نساجی مازندران در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر اظهار داشت: لازم می‌دانم از همه اصحاب رسانه بابت اینکه نمی‌توانم در نشست خبری حضور داشته باشم، عذرخواهی کنم، هر چند که اگر هم حضور داشتم به خاطر مسائل پیش آمده بنا به خواست باشگاه امکان صحبت مقابل دوربین‌های تلویزیونی را نداشتم.

وی افزود: می‌دانیم که مقابل یک تیم خوب و با برنامه بازی داریم که فوتبال زیبا و خوبی را به نمایش می‌گذارد. باید به آقای فکری و همکارانش به دلیل نوع فوتبالی که ارائه می‌دهند، تبریک بگویم. بازی راحتی برای ما نخواهد بود، اما ما پرسپولیس هستیم و مقابل هر تیمی برای گرفتن سه امتیاز وارد زمین خواهیم شد. درست است که قهرمان شده‌ایم، اما با تمام وجودمان بازی خواهیم کرد. دوست دارم هواداران‌مان از بازی بچه‌ها لذت ببرند، هرچند حضور فیزیکی ندارند، اما آنها را در قلب خود حس می‌کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: از اینکه برای سومین بار در فصل جاری باید در این شهر و ورزشگاه شهید وطنی حضور پیدا کنم، واقعاً خوشحالم. من خاطرات خوبی از قائمشهر و مردم این شهر دارم. هرگز این خاطرات را فراموش نخواهم کرد و با افتخار می‌گویم که من زمانی مربی نساجی بودم. برای مردم قائمشهر و تیم نساجی آرزوی موفقیت دارم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.