افسران کنترل دوپینگ قرار است با سفر به سیرجان دیدار حساس دیدار گل‌گهر و شاهین شهرداری بوشهر در قعر جدول را زیر نظر داشته باشند.

افسران کنترل دوپینگ قرار است با سفر به سیرجان دیدار حساس دیدار گل‌گهر و شاهین شهرداری بوشهر در قعر جدول را زیر نظر داشته باشند. به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، دو تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان و شاهین شهرداری بوشهر در دیدار هفته بیست و پنجم لیگ برتر فردا (جمعه) از ساعت ۲۰:۳۰ در سیرجان به مصاف هم می‌روند. این دیدار که ۳ امتیاز آن در انتهای جدول از اهمیت بالایی برخوردار است، حساسیت بسیار بالایی هم دارد و به همین دلیل بیشتر از سایر دیدارها زیر ذره‌بین ناظران مختلف قرار خواهد داشت.

با توجه به اینکه دو تیم شاهین و گل‌گهر برای بقا در لیگ برتر می‌جنگند و رتبه‌های پانزدهم و شانزدهم لیگ را در اختیار دارند، افسران ضد دوپینگ قرار است بازی را زیر نظر داشته باشند و در پایان از بازیکنان هر دو تیم تست دوپینگ بگیرند. افسران کنترل دوپینگ فردا صبح راهی سیرجان خواهند شد تا این مأموریت را به سرانجام برسانند.

با توجه به اینکه هفته‌های پایانی لیگ برتر را سپری می‌کنیم و این دیدارها نیز حساسیت‌زاست، چنین اقدامی می‌تواند در جهت رفع ابهامات مثبت تلقی شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.