سرپرست فولاد خوزستان گفت: بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده‌اند را هم با خودمان به اینجا نیاوردیم و در قرنطینه هستند و نه به تیم ضرر خواهیم زد و نه به خودشان.

محمد علوی در گفت‌و گو با ایسنا درباره آخرین وضعیت فولاد خوزستان اظهار کرد: روز گذشته در پرواز به تهران بودیم که رای به تعویق بازی داده شد و در حال حاضر تهران هستیم و فردا هم برنامه عرق گیری داریم و پس فردا (شنبه) مقابل پرسپولیس قرار می​گیریم. بازیکنانی که به کرونا مبتلا شده‌اند را با خودمان به اینجا نیاوردیم و در قرنطینه هستند. نه به تیم ضرر خواهیم زد نه به بازیکنان.

او درباره ضربه‌ای که با توجه به وجود ویروس کرونا بین فولادی‌ها به این تیم وارد می‌شود، گفت: مسائل فنی را قطعا سرمربی تیم خواهد گفت و درباره این مساله هم او پاسخگو خواهد بود اما نظر شخصی‌ام این است که تیم ما در شرایط خوبی قرار داشت اما با وجود مثبت شدن تست‌ها شرایط برای ما سخت تر از قبل شده است. قبلا هم گفتم که ما دوست داریم در یک شرایط عادلانه بازی​مان برگزار شود.

سرپرست فولاد خوزستان اضافه کرد: اگر بازیکنان کرونایی ما برگردند تیم با وضعیتی بهتر مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد. به هر حال متاسفانه بعضی از بازیکنانمان تست شان منفی شده و خداراشکر برخی از آن‌ها هم منفی هستند. بحث من فوتبالی نیست و سلامتی اعضای تیممان است و باید ابتدا سلامتی شان را به دست بیاورند.

او در پایان گفت: ان‌شاءالله بازی خوبی ببینیم اما با توجه به وضعیت تیممان شرایط بسیار سخت خواهد بود. باید ببینیم در ادامه چه خواهد شد و این ماجرا به شکل ختم خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.