بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که وزارت ورزش و جوانان در انتصاب‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقش دارد.

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که وزارت ورزش و جوانان در انتصاب‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نقش دارد. بهتاش فریبا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره عدم نتیجه‌گیری تیم فوتبال استقلال در چند دیدار گذشته، اظهار داشت: تیم استقلال با وجود شرایط خاصی که داشت و چند بازیکنش دچار ویروس کرونا شد و چند بازیکن نیز مصدوم، بازی خوبی برابر تراکتور تبریز انجام داد.

وی افزود: برای بررسی عملکرد یک تیم، باید همه جوانب را در نظر بگیرید. تیمی که بازیکنانش را نصفه و نیمه در اختیار داشت و تنها دو جلسه تمرین کرد، بازی خوبی به نمایش گذاشت و این قابل تحسین است. فرشید اسماعیلی مدت زیادی مصدوم بود و بازی خوبی انجام داد. شیخ دیاباته هم فکر نمی‌کردم بتواند کامل بازی کند، اما عملکرد بدی نداشت.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با اشاره به شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان گفت: این بیماری باعث شده است که بازیکنان استرس زیادی داشته باشند، اما با این شرایط، استقلال می‌توانست توسط مهدی قائدی برابر تراکتور به گل برسد. علاوه بر این، موقعیت آنچنانی به تراکتور ندادند، تیمی که از سه کاپیتان تیم ملی فوتبال بهره می‌برد. تراکتور به غیر از احسان حاج‌صفی که از ابتدا بازی کرد، از تجربه مسعود شجاعی و اشکان و دژاگه در نیمه دوم بهره برد. در مجموع گرفتن چهار امتیاز از تراکتور در دو بازی رفت و برگشت نمی‌تواند بد باشد.

فریبا در واکنش به بحث عملکرد فرهاد مجیدی و آینده سرمربیگری او در استقلال تصریح کرد: شنیده‌ام مجیدی یک سال و نیم با استقلال قرارداد دارد. وقتی او قرارداد دارد، بحث ماندن و رفتنش معنی ندارد و باید طبق قرارداد بماند و کارش را انجام دهد.

وی درباره انتصاب‌هایی که در باشگاه استقلال صورت می‌گیرد،گفت: شک نکنید وزارت ورزش و جوانان روی انتصاب‌های استقلال و پرسپولیس اشراف دارد. البته مدیرعامل اختیار جابه‌جایی دارد، اما وزارت ورزش است که روی انتصاب‌ها اشراف دارد. تا زمانی که باشگاه‌ها خصوصی نشوند هیچ چیزی درست نمی‌شود. هر مدیرعاملی یکی دو سال کار می‌کند و سپس توسط وزارت ورزش جانشین دیگری معرفی می‌شود. اگر در باشگاهی مثل تراکتور غزل و نسبی صورت می‌گیرد، خصوصی بوده و هر کسی را بخواهند، می‌گذارند و نمی‌توانید بگویید چرا این مدیر را انتخاب کردید.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )