قطر ۵ ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ را برای میزبانی احتمالی‌اش از دیدارهای تجمیعی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اختصاص می‌دهد.

قطر ۵ ورزشگاه جام جهانی ۲۰۲۲ را برای میزبانی احتمالی‌اش از دیدارهای تجمیعی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا اختصاص می‌دهد. به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه الرایه قطر، کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به زودی کشور میزبان دیدارهای باقیمانده مرحله گروهی تا نیمه‌نهایی را که قرار است به صورت تجیمعی برگزار شود انتخاب می‌‌کند. دیدار فینال این رقابت‌ها نیز ۵ دسامبر در یک کشور غرب آسیا برگزار خواهد شد، زیرا سال گذشته این دیدار به میزبانی ژاپن در شرق آسیا انجام شد.

این روزنامه قطری سپس به نقل از یک منبع موثق در AFC نوشت: پرونده ارسالی از سوی قطر برای میزبانی از دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان با برخورداری از قابلیت‌های ممتاز زیادی متمایز از سایر درخواست‌دهندگان است. قطر در درخواست ارسالی‌اش به کنفدراسیون فوتبال آسیا ۵ وررزشگاه را برای میزبانی از دیدارهای لیگ قهرمانان اختصاص داده که شامل الخلیفه دوحه، الجنوب الوکره، جاسم بن حمد دوحه، البیت الخور و الریان هستند. این ورزشگاه‌ها مجهز به سیستم خنک‌کننده که یکی از معیارهای کلیدی AFC است، هستند. همچنین مراکز تمرینی ایجاد شده برای تیم‌های ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ برای تمرینات تیم‌های لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفته شده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا هفته گذشته تقویم جدید دیدارهای باقیمانده فصل جاری لیگ قهرمانان را منتشر کرد و شروطی نیز برای نامزدهای میزبانی این رقابت‌‌ها تعیین شدند. AFC با حفظ حقوق تجاری و بازاریابی لیگ قهرمانان، فروش بلیت و پخش تلویزیونی اعلام کرده هزینه اقامت و تغذیه تیم‌ها بر عهده خودشان است. معاینه‌های پزشکی اعضای تیم‌ها و آزمایش کرونا پس از ورود به کشور میزبان نیز از دیگر اقدام‌های لازمی است که باید صورت پذیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.