پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد به صوتر مرتب شرایط بازیکنان این تیم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد به صوتر مرتب شرایط بازیکنان این تیم مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، دکتر علیرضا حقیقت در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: پاسخ تست‌های انجام شده در روز دوشنبه، امروز در اختیار ما قرار گرفت و خوشبختانه تمام نمونه‌های تست PCR که برای تشخیص بیماری کرونا است، منفی اعلام شد. همچنین نمونه‌های مربوط به آنتی بادی هم منفی بودند که نشان داد، در این مدت غیر از موردی که اطلاع رسانی شد، هیچ یک از اعضای تیم و عوامل مرتبط با آن، دچار بیماری نشده‌اند.

وی ادامه داد: این تست را روی تمام اعضای تیم، عوامل مرتبط با آن و عوامل اجرایی باشگاه و ورزشگاه که با تیم در ارتباط هستند انجام دادیم. ضمن آنکه علاوه بر آزمایش PCR، آزمایش تشخیص آنتی بادی هم انجام شد که جزو پروتکل‌ها نیست ولی با وجود هزینه‌بر بودن، برای رصد هر چه بهتر وضعیت سلامت بازیکنان انجام می‌شود. بر همین اساس، به عنوان پزشک تیم و به سهم خودم باید از باشگاه و مدیر تیم به خاطر حساسیت‌هایی که دارند، تشکر کنم. طبعا در این بخش متحمل هزینه‌ها می‌شویم ولی برای کنترل بیماری و درگیری هر چه کمتر تیم و همچنین تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم لازم است و امیدواریم متقابلا نیز چنین باشد.

پزشک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همانطور که پیش از این گفتیم اقدامات مختلفی انجام می‌شود. از خرید تجهیزات حفاظتی گرفته تا اتوبوس اضافه و پرواز چارتر در اختیار تیم است. در محل تمرین، رختکن مسائل بهداشتی با وسواس توسط عوامل ورزشگاه، تدارکات و خود تیم دنبال می‌شود. حتی در هتل سعی می‌کنیم برخورد عوامل تیم با هم و به ویژه با دیگران تا حد امکان کاهش یابد. در این میان جا دارد که از همراهی و همکاری بازیکنان و مربیان هم تشکر ویژه‌ای داشته باشیم. اجرای این پروتکل‌ها سختی‌هایی دارد و محدودیت‌هایی را هم برای آنها و حتی خانواده‌هایشان ایجاد می‌کند و آنها حساسیت موضوع را به خوبی درک کرده‌اند و به مسوولیت‌های حرفه‌ای و اجتماعی خود کاملا واقف هستند.

دکتر حقیقت در ارتباط با آخرین وضعیت بازیکن تیم که مبتلا به کرونا شد، اضافه کرد: به صورت مرتب شرایط بازیکنان را چک می‌کنیم تا اگر مشکلی هم پیش آمد، در همان مراحل اول، وی را شناسایی کنیم. در مورد اخیر هم چنین بود و خوشبختانه بعد از گذشت چند روز علائم حادی برای وی پیش نیامده است و حال عمومی خوبی دارد. فعلا دوران قرنطینه را پشت سر می‌گذارد و بعد از منفی شدن تست‌هایی که در موعد مقرر گرفته می‌شود، به تیم بر می‌گردد. بازیکنانی هم که با وی در ارتباط بودند با وجود انجام آزمایش در روز یکشنبه، دیروز هم تست PCR دادند و خوشبختانه همگی منفی بودند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.