مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد تیمش در مصاف با استقلال حق اشتباه ندارد و باید در این مسابقه پیروز شود.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تأکید کرد تیمش در مصاف با استقلال حق اشتباه ندارد و باید در این مسابقه پیروز شود. امید شریفی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره بازی تیمش برابر نساجی مازندران اظهار داشت: بازی با نساجی بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم فوتبال برابری با هم انجام دادند و هر دو تیم شانس پیروزی را داشتیم.

وی در ادامه افزود: نساجی خیلی اصولی و حرفه‌ای بازی کرد و تمام راه‌های نفوذ را برای ما بسته بودند و بازیکنان هجومی ما را کنترل کرده بودند و ما هم نتوانستیم از موقعیت‌های خود و امتیاز میزبانی‌مان استفاده کنیم.

شریفی‌نسب خاطر نشان کرد: سازمان لیگ باید به لغو بازی‌هایی که به دلیل ابتلای بازیکنان برخی تیم‌ها لغو می‌شود رسیدگی کند و طوری برنامه‌ریزی کند که شرایط همه تیم یکسان باشد و این‌طور نباشد که بازی یک تیم لغو شود و با استراحت بیشتری در بازی بعدی‌اش قرار بگیرد. نساجی با استراحت بیشتری مقابل ما بازی کرد و بازیکنانش آمادگی بیشتری نسبت به بازیکنان ما داشتند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره اینکه سراج بعد از بازی با نساجی از عملکرد بازیکنان راضی نبود و اعلام کرد که برخی از آنها بی‌انگیزه هستند، تصریح کرد: من فکر نمی‌کنم بازیکنان ما بی‌انگیزه باشند. سراج هم از نتیجه بازی ناراحت بود و فکر می‌کنم منظورش این بوده که سطح آمادگی بازیکنان نسبت به قبل از لغو مسابقات پایین آمده است. البته این موضوع هم طبیعی است، چون ما نتوانستیم آماده‌سازی خوبی داشته باشیم و حتی بازی‌های تدارکاتی مناسبی هم انجام ندادیم.

وی درباره بازی بعدی صنعت نفت که مقابل استقلال خواهد بود، گفت: بازی سختی با استقلال داریم. این تیم نیاز به تعریف ندارد و با پیروزی مقابل آنها جایگاه بهتری در جدول پیدا می‌کنیم می‌توانیم به کسب سهمیه امیدوار بمانیم. ما دیگر حق اشتباه نداریم و باید در بازی با استقلال برنده باشیم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا صنعت نفت به روند پیروزی برگردد. همه بازی‌ها سخت است. ما سعی می‌کنیم تا صنعت نفت را به روزهای خوب قبل از تعطیلی مسابقات برگردانیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )