سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که کادر فنی این تیم باید پاسخ اظهارات اخیر ساکت الهامی سرمربی تراکتور را بدهد.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که کادر فنی این تیم باید پاسخ اظهارات اخیر ساکت الهامی سرمربی تراکتور را بدهد. سیدمحمد علوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شرایط فعلی فولاد و اینکه بازیکنان این تیم از روز گذشته تمرینات‌شان را آغاز کردند، گفت: طبق شرایطی که برای ما تعریف شده است، تمرینات را بدون حضور بازیکنانی که تست‌شان مثبت بود آغاز کردیم. این نفرات هم دوباره تست دادند و منتظریم پاسخ تست‌ها بیاید تا اگر مشکلی نداشتند به تمرینات تیم اضافه شوند.

وی در مورد دیدار حساس فولاد برابر پرسپولیس در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر تأکید کرد: ابتدا باید تکلیف تست‌ها مشخص شود و اگر نفرات‌مان را در اختیار داشته باشیم آماده این بازی خواهیم شد. بازی با پرسپولیس هم سخت است. آنها دنبال برد و قطعی کردن قهرمانی‌شان هستند، ولی ما هم دنبال هدف‌های خودمان خواهیم بود. بدون شک اگر دست نکونام خالی نباشد می‌توانیم پرسپولیس را شکست بدهیم، هر چند که می‌دانیم بازی آسانی در پیش نداریم.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در واکنش به صحبت‌های ساکت الهامی که گفته بود اگر بازی‌های معوقه فولاد برگزار نشود، تراکتور در لیگ بازی نخواهد کرد، گفت: طبق شرایطی که آقای آذری برای ما تعریف کرده است، جواب صحبت‌های یک مربی را باید اعضای کادر فنی بدهند. اگر سرپرست تراکتور صحبت کرده بود من نظرم را می‌دادم، ولی الان مربیان ما اگر صلاح بدانند باید جواب صحبت‌های الهامی را داده و در این مورد اظهارنظر کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.