سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: برای برد به مصاف استقلال رفته بودیم، اما کسب یک امتیاز هم در خانه این تیم نتیجه بدی نیست.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور گفت: برای برد به مصاف استقلال رفته بودیم، اما کسب یک امتیاز هم در خانه این تیم نتیجه بدی نیست. ایوب ذوالفقاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره تساوی بدون گل تیم تراکتور تبریز مقابل استقلال در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر اظهار داشت: در این بازی دو تیم به دنبال سه امتیاز بودند، منتهی هر دو تیم در شرایطی هستند که بیماری کرونا نمی‌گذارد راحت تمرین کنند. تیمی هم که راحت‌ تمرین نکند، بازی کردنش هم سخت است.

وی افزود: وقتی یک بازیکن تستش مثبت می‌شود انتخاب جایگزین برای او سخت است، چه برسد به تیم ما که چند بازیکن خودش را در این بازی در اختیار نداشت. ما میمبلا را به خاطر بیماری کرونا و حمزاوی را هم به دلیل اینکه نتوانسته است به کشورمان بازگردد در اختیار نداشتیم. اشکان دژاگه هم خودش به تنهایی یک تیم است، اما تازه به تیم اضافه شده است. به‌هرحال این بازی در خانه استقلال بود و این تیم حریف مستقیم ما در جدول محسوب می‌شود، به نظرم با توجه به این شرایط کسب یک امتیاز هم خوب بود.

ذوالفقاری با بیان اینکه این‌طور نیست که بگوییم استقلال چون چند بازیکن کرونایی داشته ضعیف است، گفت: به‌هرحال ما با استقلال و در زمین این تیم بازی کردیم. این‌طور نیست که بگویند بازی راحتی بوده است. قطعاً هر بازیکنی که وارد استقلال می‌شود کیفیت بالایی دارد. ما برای برد به زمین رفته بودیم، اما در خانه حریف یک امتیاز هم بد نیست.

مدیر تیم فوتبال تبریز درباره شانس این تیم برای کسب سهمیه آسیایی، عنوان کرد: بله ما دنبال سهمیه آسیایی هستیم، ولی وقتی در فوتبال تماشاگران حضور ندارند، کار سخت و انگیزه بازیکنان نصف می‌شود. در این شرایطی که وجود دارد هیچ چیز مشخص نیست. شما نگاه کنید الان ایفمارک و سازمان لیگ می‌گویند بروید و تست بدهید. برای آنها گفتن این حرف راحت است، اما اگر فردا تست دروازه‌بان و سرمربی تیم ما مثبت درآمد تکلیف چیست؟ دروازه‌بان به تنهایی نصف یک تیم است.

ذوالفقاری ادامه داد: هر بازیکنی هم تستش مثبت درآمد باید ۱۴ روز قرنطینه باشد، بعد از آن هم ۱۴ روز زمان می‌برد تا این بازیکن به شرایط مسابقه بازگردد. یعنی اگر بازیکنی کرونا بگیرد تا به مسابقات برگردد، لیگ تمام شده است.

وی بیان کرد: حالا جالب است از سمت سازمان لیگ اعلام کرده‌اند تیم‌ها می‌توانند پنج بازیکن از رده جوانان و امید به بزرگسالان اضافه کنند. در حالی که پنج ماه است در رده جوانان و امید فوتبالی برگزار نشده است. این بازیکنان در این شرایط چطور می‌توانند به تیم‌ها کمک کنند؟ بازیکنی که پنج ماه است اصلاً بازی نکرده و در شرایط مسابقه نیست، چطور می‌خواهد به تیم بزرگسالان اضافه شود؟ با تمام این شرایط انسان به امید زنده است و تمام تلاش ما این است که در دیدار خانگی مقابل سپاهان برنده باشیم و بتوانیم سهمیه آسیایی را به دست بیاوریم.

مدیر تیم فوتبال تراکتور درباره دیدارهای عقب‌افتاده تیم‌های استقلال و فولاد و اینکه ساکت الهامی پیشنهاد داده تا زمان مشخص شدن تکلیف این مسابقات تیم تراکتور به لیگ ادامه ندهد، یادآور شد: صد درصد باید کمیته انضباطی هرچه زودتر تکلیف بازی‌های عقب‌افتاده استقلال و فولاد را مشخص کند تا تیم‌ها تکلیف خودشان را بدانند. سایر موارد را هم باشگاه پیگیری می‌کند و من خیلی در جریان آن نیستم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.