پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه شرایط آبی پوشان نسبت به دیدارهای گذشته بهتر شده است گفت: هر چند برابر تراکتور بازهم تیم قدرتمندی را ندیدیم اما نمایش استقلال بهتر شده بود.

محسن گروسی در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد تساوی استقلال برابر تراکتورسازی گفت: آبی پوشان با اینکه شرایط خوبی از لحاظ روحی و روانی نداشتند و تمرینات خوبی را هم انجام نداده بودند اما مقابل تراکتورسازی نمایش قابل قبولی ارائه دادند.

وی تاکید کرد: خط دفاع و دروازه بان استقلال برابر تراکتور اشتباه خاصی نداشتند اگر چه یکی، دو بار مهاجمان تراکتورسازی می توانستند دروازه استقلال را باز کنند اما هوشیاری خط دفاع و حسین حسینی مانع از فروپاشی دروازه شد و استقلال توانست بعد از مدت ها دروازه خود را در یک دیدار بسته نگه دارد.

پیشکسوت استقلال تاکید کرد: در خط هافبک هم آبی پوشان خوب بودند، کریمی و ریگی میدانداری کردند. البته فرشید اسماعیلی هم حضور پررنگی در این بازی داشت و اعتقاد دارم اگر آمادگی خود را بیشتر حفظ کند می تواند در بازی های آینده تاثیر بیشتری در بازی داشته باشد.

گروسی در مورد عملکرد قائدی و دیاباته هم گفت: دیاباته بعد از مدت ها بازی کرد، شاید اگر تبریزی و مطهری بودند مقابل تراکتور بازی به او نمی رسید اما در مجموع عملکرد خوبی داشت و حتی می توانست یک بار دروازه تراکتور را باز کند. در مورد قائدی هم باید بگویم او نسبت به دو بازی گذشته که مقابل فولاد و سایپا انجام داده بود خیلی بهتر از گذشته ظاهر شد یک بار تیر دروازه تراکتور را لرزاند و یکی، دو بار هم می توانست رشید مظاهری را به زانو در بیاورد که مدافعان تراکتور اجازه ندادند دروازه تیم شان باز شود و در مجموع اعتقاد دارم قائدی اگر همین روند را ادامه دهد به طور حتم در بازی های آینده شاهد گلزنی های او خواهیم بود.

گروسی در مورد عملکرد تراکتورسازی هم گفت: تیم تراکتور شرایط بهتری نسبت به استقلال داشت همه بازیکنانش در اختیار کادر فنی بودند، تمرینات بهتری را نسبت به استقلال انجام داده بود و در مجموع بازی روان و قابل قبولی ارائه کرد. البته آنها هم موقعیت داشتند اما در مجموع شانس با آنها یار بود که توانستند یک امتیاز از استقلال گرفته و دست خالی به تبریز بازنگردند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد داوری این بازی هم گفت: داور اشتباهی نداشت اما سوت های پی در پی تا حدودی بازی را از جریان می انداخت و باعث می شد روند کاری دو تیم به کندی صورت بگیرد اما در مجموع و نسبت به دو بازی قبل استقلال که داوری های پرسر و صدایی داشت این بازی آرامش خاصی داشت و فکر می کنم این دو تیم نسبت به قضاوت داور اعتراضی نداشته باشند.

گروسی در پایان خاطرنشان کرد: از آنجایی که استقلال قهرمانی در لیگ را به طول کامل از دست داده، آنها باید تمرکز خود را روی جام حذفی و کسب سمیه لیگ قهرمانان بگذارند. با توجه به اینکه تمامی بازیکنان بالای جدول کارشان با تساوی به پایان رسیده حالا جدال برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان جذاب تر شده و امیدوارم آبی پوشان با پیروزی در دیدارهای بعدی هم کسب سهمیه لیگ قهرمانان داشته باشند و هم بتوانند با روحیه خوب خود را آماده جام حذفی کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.