قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از شکایت این باشگاه از سرمربی تیم فوتسال مس سونگون خبر داد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان از شکایت این باشگاه از سرمربی تیم فوتسال مس سونگون خبر داد. محمد حسین عراقی‌زاده درخصوص شرایط تیم فوتسال گیتی‌پسند اصفهان و حواشی پس از فینال لیگ برتر فوتسال، به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: پرونده لیگ برتر فوتسال در سال ۹۸-۹۹ با نایب‌قهرمانی گیتی‌پسند بسته شد. مسابقاتی که با وجود دشواری‌های موجود و تعطیلی‌های پیاپی، با برنامه‌ریزی خوب هیئت‌رئیسه، سازمان لیگ و سرپرست آن به پایان رسید. حواشی ایجاد شده در فینال با گزارش مقامات مسئول و رای کمیته انضباطی همراه بود که زشتی‌های فوتسال را نمایان و زیبایی‌های آن را کمرنگ کرد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند درباره برنامه‌ریزی این باشگاه تصریح کرد: گزارش‌های کامل و آنالیز خود را از فصل ۹۸-۹۹ به هیئت‌مدیره ارائه کردیم و در حال بررسی و برنامه‌ریزی برای فصل جدید هستیم. تاکید هیئت‌مدیره باشگاه بر بستن تیمی قدرتمند در فصل جدید است و همانطور که جنتی مدیرعامل باشگاه نیز گفت، با قدرت به راهمان در فوتسال ادامه خواهیم داد.

عراقی‌زاده درباره وضعیت نیمکت تیم گیتی‌پسند گفت: در حال آنالیز یک فصل برنامه و عملکرد حمید بی‌غم و نیز مشورت درخصوص مذاکره با چند گزینه داخلی و خارجی با مشاوران فنی باشگاه هستیم. معیارهایی در گیتی‌پسند وجود دارد که در حال بررسی نقاط قوت و ضعف بی‌غم و سایر گزینه‌های موجود هستیم.

وی در مورد گزینه خارجی گیتی‌پسند اظهار داشت: از طرف دوستان‌مان در خارج از کشور، دو گزینه برزیلی به ما معرفی شده که یکی سابقه سرمربیگری تیم ملی برزیل را دارد و دیگری اکنون در یکی از کشورهای همسایه در حال مربیگری است. مکاتباتی با یکی از آنها داشته‌ایم، اما با توجه به وضعیت موجود کشور، همه جوانب را بررسی خواهیم کرد.

قائم‌مقام باشگاه گیتی‌پسند اصفهان درخصوص شکایت این باشگاه از مس سونگون به تسنیم گفت: کاری با شکایت حاجی‌زاده، بازیکن مس از باشگاه خود نداریم، اما بحث ما این است که کارت بازی جعل شده مربوط به فصل مسابقاتی ۹۷ بوده که در آن زمان، محمد شجری بازیکن گیتی‌پسند بوده است. این امر از طریق وکلای باشگاه در حال پیگیری است.

عراقی‌زاده درخصوص اظهارات علیرضا افضل پس از محرومیت، و مصاحبه‌های وی علیه مدیران باشگاه گیتی‌پسند خاطرنشان کرد: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که افضل پس از محرومیت یک ساله، اتهاماتی علیه مدیران گیتی‌پسند وارد کرد که وکلای باشگاه در حال تنظیم شکایت، همراه با مستندات از او هستند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.