سرمربی تیم فوتبال آتالانتا پس ازتساوی خارج از خانه شاگردانش مقابل یوونتوس از داوران به خاطر سختگیری در مجازات تیمش انتقاد کرد.

سرمربی تیم فوتبال آتالانتا پس ازتساوی خارج از خانه شاگردانش مقابل یوونتوس از داوران به خاطر سختگیری در مجازات تیمش انتقاد کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال آتالانتا بامداد امروز (یکشنبه) می‌توانست با شکست دادن یوونتوس در تورین یک شگفتی دیگر خلق کند اما دو بار پیش افتادن این تیم با گل‌های کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی که حاصل خطای هند بازیکنان تیم میهمان در محوطه جریمه بود، پاسخ داده شد و بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

جان‌پیرو گاسپرینی، سرمربی آتالانتا در پایان بازی به شبکه DAZN گفت: فوتبال قوانینی دارد اما در ایتالیا آنها (داوران) از قوانین هم بالاتر هستند، بگذریم. ما باید در چنین صحنه‌هایی چکار کنیم؟ باید دست‌مان را قطع کنیم؟ نهایت کاری که می‌شود انجام داد، این است که دستان‌تان را جلوی بدن‌تان بگیرید. این اولین پنالتی نیست که ما می‌بینیم به این شکل گرفته می‌شود و نظیر آن در تمام طول فصل وجود داشته است و برای بسیار از تیم‌ها هم رخ داده است. این دیوانگی است و تعبیری که اینجا از قانون هند وجود دارد مانند سایر لیگ‌ها نیست. در لیگ‌های دیگر داوران اینگونه به خاطر برخورد توپ با دست پنالتی اعلام نمی‌کنند. اگر در ایتالیا قوانین اینگونه است، باشد مشکلی نیست.

گاسپرینی ادامه داد: عملکردمان مقابل صدرنشین سری A عالی بود. به بازیکنانم گفته بودم فکر کنید این یکی از بازی‌های لیگ قهرمانان است که قرار است انجام دهیم چون ماه در ماه آگوست باید با تیم‌هایی در چنین سطح بازی کنیم. ما هر کاری که باید انجام می‌دادیم را انجام دادیم و خب من هم از عملکردمان کاملاً راضی‌ام و بسیار ناراحت از اینکه نتوانستیم پیروز شویم. تا آخرین دقیقه برنده بازی بویدم و هر کاری که می‌شد انجام دادیم تا لایق کسب پیروزی باشیم. ما در ابتدای فصل گفتیم که هدف‌مان کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای دومین سال متوالی است پس تلاش الان‌ ما برای دوم یا سوم‌ شدن‌ در لیگ فقط در مورد بحث پرستیژ است وگرنه هدف‌مان همان هدف قبلی است و هرگز هدف‌مان قهرمانی نبوده است. یوونتوس امسال هم اسکودتو را در مشت خود دارد و آن را رها نمی‌کند. من هم نمی‌دانم که چه مدت دیگر تیم‌مان می‌تواند به بردن بازی‌هایش ادامه دهد اما در هر حال این بازی محک خوبی برای ما برای حضور در لیگ قهرمانان بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.