روزنامه الوطن در گزارشی از پیوستن سانتی کاسورلا هافبک طراح اسپانیایی به تیم السد نوشت: به نظر می‌رسد با اضافه شدن این بازیکن هجومی خط حمله السد قابل مهار نخواهد بود.

روزنامه الوطن در گزارشی از پیوستن سانتی کاسورلا هافبک طراح اسپانیایی به تیم السد نوشت: به نظر می‌رسد با اضافه شدن این بازیکن هجومی خط حمله السد قابل مهار نخواهد بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال السد، قوی‌ترین خط حمله فصل جاری رقابت‌های فوتبال در قطر را داشته و در ۱۷ بازی ۴۵ گل به ثمر رسانده است. همچنین بغداد بونجاح الجزایری با ۱۳ گل بهترین گل زن لیگ قطر تا پایان هفته هفدهم به شمار می‌رود. در حالی که اکرم عفیف مهاجم قطری با ۱۲ گل در جایگاه دوم قرار دارد و این دو مهاجم به تنهایی ۲۵ گل برای السد به ثمر رسانده‌اند.

به نوشته الوطن، مشکل اصلی السد در خط دفاع و برای حفاظت از گل‌های زده است اما با اضافه شدن کازولا چه کسی می‌تواند خط حمله السد را مهار کند؟

مهاجم ۳۵ ساله اسپانیایی در حالی راهی لیگ قطر می‌شود که آماری خیره کننده در فصل جاری لالیگا از خودش به ثبت رسانده و یکی از آماده ترین هافبک‌های فعلی فوتبال اسپانیا به شمار می‌رود.

سانتی کاسورلا پس از مصدومیت سنگین با انجام ۱۱ عمل جراحی ۴ سال از میادین دور بوده و گفته می‌شد دیگر نمی‌تواند فوتبال بازی کند اما در بازگشت عملکردی درخشان داشته و در فصل جاری به عنوان یک هافبک هجومی ۱۲ گل برای ویارئال به ثمر رسانده و ۹ پاس گل داده تا اصلی ترین عامل موفقیت های این تیم و رساندن زردپوشان به جایگاه پنجم جدول با ۵۷ امتیاز محسوب شود.

ستاره اسپانیایی با آمادگی آرمانی پس از پایان فصل جاری فوتبال اسپانیا به السد قطر می‌پیوندد، می‌تواند این تیم را در ادامه لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا برابر سپاهان ایران همراهی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.