تمرینات تیم های اماراتی به منظور حضور در مسابقات فصل آتی همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز گذشته آغاز شد.

تمرینات تیم های اماراتی به منظور حضور در مسابقات فصل آتی همچنین رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا از روز گذشته آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، با صدور مجوز ستاد مبارزه با کرونا در امارات چهار تیم اماراتی تمرینات خود را از روز گذشته آغاز کردند و سایر تیم‌ها از امروز تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

تیم‌های النصر، الوصل، الوحده و عجمان از روز گذشته تمرینات خود را آغاز کردند و تیم الشارجه حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان اسیا از امروز تمریناتش را پیگیری می‌کند. همچنین سایر تیم‌های اماراتی طی روزهای آتی تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.

فصل آتی رقابت‌های فوتبال در امارات از ماه دسامبر (آذر و دی ماه) آغاز خواهد شد اما چهار نماینده فوتبال این کشور برای حضور در ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا آماده می‌شوند. تمرینات باشگاه‌های اماراتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در گروه‌های کوچک چند نفره شامل بر تمرینات بدنسازی و آمادگی جسمانی آغاز شده و فعلا به صورت گروهی دنبال نمی‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.