مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: امروز با سرمربی تیم جلسه داریم و باید ببینیم مشکلی که عنوان کرده است، چیست.

به گزارش خبرنگار مهر، در یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال روز گذشته تیم صنعت نفت در آبادان میزبان نساجی بود که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بهنام سراج سرمربی صنعت نفت در پایان این مسابقه گفت: «حسم می‌گوید که برخی از بازیکنانمان با جان و دل کار نمی‌کنند. باشگاه باید با برخی از بازیکنان برخورد کند تا اگر آن‌ها نمی‌توانند به ما کمک کنند، کنارشان بگذاریم.»

علی عیسی زاده مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به درخواست سراج و کم کاری بازیکنان صنعت نفت اظهار کرد: سراج که پیش از این چیزی به ما نگفته بود. امروز با او جلسه ای داریم و باید ببینیم اگر مشکلی وجود دارد، برطرف کنیم.

عیسی زاده در پاسخ به این سئوال که آیا مسئولان باشگاه متوجه این اتفاق شده بودند؟ تاکید کرد: خیر؛ چنین چیزی برای ما محسوس نبود. البته من فنی نیستم. مسئولیت فنی تیم بر عهده سراج است و شاید مباحثی باشد که ایشان در جریان است.

وی با بیان اینکه بازیکنان این تیم تلاش خود را در بازی با نساجی به کار گرفتند، گفت: فوتبال حساب و کتاب ندارد. شما نگاه کنید اکثر مسابقات این هفته با همین نتیجه تمام شد. گرمای آبادان واقعا اذیت کننده است. هدف ما این است که در ادامه بازی های باقی مانده لیگ شرایط بهتری در جدول پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی به حکم فیفا علیه وی در پرونده صنعت نفت شکایت کرده است؟ اظهار کرد: چیز خاصی در این مورد به ما اعلام نشده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.