مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد اگر تصمیم سازمان لیگ بر لغو دیدار زردپوشان با استقلال بود، این تصمیم باید به جمی‌ها اعلام می‌شد.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم اعتقاد دارد اگر تصمیم سازمان لیگ بر لغو دیدار زردپوشان با استقلال بود، این تصمیم باید به جمی‌ها اعلام می‌شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام رضاییان در گفت‌وگو با برنامه «گل طلایی» رادیو جوان، درباره دیدار برگزار نشده تیم فوتبال پارس جنوبی جم مقابل استقلال اظهار داشت: داوران، ناظران و سایر عوامل مربوط به بازی، همگی برای انجام این مسابقه حاضر شدند. پس از مدتی از طرف تیم استقلال اعلام شد که پرواز آنها به روز بعد موکول شده است. سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به طور رسمی، دلیل عدم برگزاری این مسابقه را به ما اعلام نکرده‌اند و پیگیر این موضوع هستیم.

وی با بیان اینکه نیازی به مطرح کردن این مسئله برای فیفا نیست، عنوان کرد: اگر تصمیم تیم استقلال بر این بود که در بازی حاضر نشوند، طبق قانون باید از ۷۲ ساعت قبل به ما اعلام می‌کردند. فدراسیون و سازمان لیگ نیز به آنها ابلاغ کردند که باید در بازی حاضر شوند. به تیم ما هم اعلام شد که ممکن است استقلالی‌ها با ۲۴ ساعت تاخیر در بازی حاضر شوند و ما در این باره نیز اعلام آمادگی کردیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: لیست بازیکنان استقلال که به کرونا مبتلا شده‌اند، مشخص است. این میزان به ۲۵ درصد نرسیده و استقلال در بازی امروز حاضر خواهد شد. امیدواریم اخلاق‌مداری در فوتبال رعایت شود و حق به حق‌دار برسد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.