گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های افاضلی به دنبال از بین بردن زیبایی فوتبال نیستند، چون فوتبال دفاعی با اینکه زیبایی فوتبال را بگیرید تفاوت دارد و افاضلی به دنبال فوتبال بازی کردن است.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تیم‌های افاضلی به دنبال از بین بردن زیبایی فوتبال نیستند، چون فوتبال دفاعی با اینکه زیبایی فوتبال را بگیرید تفاوت دارد و افاضلی به دنبال فوتبال بازی کردن است. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش برابر پارس جنوبی بوشهر در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: خوشحالم فردا با تیمی بازی می‌کنیم که به دنبال ارزش‌ها و زیبایی‌های فوتبال است. هومن افاضلی از این دسته مربیان است و چون در تمام کلاس‌ها همراه ایشان شرکت کرده‌ام با تفکر ایشان آشنایی دارم.

وی افزود: تیم‌های افاضلی به دنبال از بین بردن زیبایی فوتبال نیستند، چون فوتبال دفاعی با اینکه زیبایی فوتبال را بگیرید تفاوت دارد و افاضلی به دنبال فوتبال بازی کردن است و امیدوارم بازی فردا دیدار جذابی باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با بیان اینکه سپاهان در ۲ هفته نشان داده که چه فوتبال زیبایی بازی می‌کند ادامه داد: تعجب می‌کنم که چمن ورزشگاه دستگردی بلند و زمین هم خشک بود، اما در همین زمین حدود ۶۰۰ پاس داشته باشیم که فکر می‌کنم در تاریخ لیگ دو بار اتفاق افتاده است. در آن بازی بدشانس بودیم و امیدوارم فردا در زمین خوب ورزشگاه نقش‌جهان بازی خوب و زیبایی انجام دهیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به اینکه با توجه به تعویق دیدار پارس جنوبی با استقلال چقدر از وضعیت این تیم شناخت دارد، گفت: وضعیت پارس می‌تواند دو حالت داشته باشد؛ نخست اینکه بازیکن مصدومی داشته باشند که به بازی فردا برسد و حالت دوم هم اینکه به دلیل تعویق دیدار قبلی‌شان، این تیم از شرایط مسابقه دور باشد.

قلعه‌نویی با تقدیر از زحمات مدافعان سلامت در راه مقابله با بیماری کرونا، بیان کرد: از ملت بزرگ ایران و مردم عزیز درخواست می‌کنم مراقب خود، اعضای خانواده و سلامت جامعه باشند، چون وضعیت خوبی وجود ندارد و خواهش می‌کنم از خودشان مراقبت کنند. به خانواده‌هایی که عزیزان خود را از دست داده‌اند نیز تسلیت می‌گویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.