سرمربی موقت تیم فوتبال شهرخودرو می‌گوید حریفشان تیم خطرناکی است زیرا توانسته از استقلال و سپاهان امتیاز بگیرد.

به گزارش ایسنا، استفانو کوزین سرمربی موقت شهرخودرو در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر سایپا گفت: بازی سختی خواهد بود. من بازی قبلی آن‌ها برابر حریفانشان را دیدم و عالی بازی کردند. آن‌ها توانستند از سپاهان و استقلال مساوی بگیرند و تیم خطرناکی هستند. آن‌ها فشرده بازی می‌کنند و این کار را سخت می‌کند.

وی ادامه داد: در این بازی ۲ بازیکن خود یعنی خلعتبری و سعید صادقی را در اختیار نداریم. اعتماد به نفس خوبی داریم زیرا سایر بازیکنان‌مان سطح بالایی دارند. سعی می‌کنیم بازی هجومی و سریعی داشته باشیم.

کوزین درباره ۲ پیروزی متوالی این و حواشی اخیر باشگاه شهرخودرو و شانس سهمیه آسیایی تیمش، توضیح داد: درست است که ما ۲ بازی قبلی خود را بردیم اما این پیروزی‌ها ساده نبودند. در دیدار با ذوب‌آهن یک پنالتی را رحمتی مهار کرد و در دیدار با گل‌گهر هم بازی سختی داشتیم. ما آهسته آهسته بهتر می‌شویم و شانس کسب سهمیه خواهیم داشت.

او در خصوص شانس شهرخودرو برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ما تیم خوبی داریم و در فوتبال هر نتیجه‌ای امکان‌پذیر است. وقتی بعد از ۲۰ بازی چنین نتایجی را گرفتیم، یعنی در مسیر خوبی قرار داریم. ۴ تیم برای کسب سهمیه می‌جنگند و امیدواریم ما جزو صعودکنندگان به لیگ قهرمانان آسیا باشند. تمام تمرکز ما روی بازی با سایپا است و بعد از این بازی درباره تغییرات با مدیریت باشگاه صحبت می‌کنم. تغییرات برای ما شوکه‌کننده بود اما تمرکز اصلی ما فعلا برای بازی با سایپا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.