باشگاه اینتر هم به صف مشتریان مهاجم پیشین یوونتوس ملحق شد.

باشگاه اینتر هم به صف مشتریان مهاجم پیشین یوونتوس ملحق شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس گزارش نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت»، باشگاه اینتر به دنبال به خدمت گرفتن ماریو مانژوکیچ است که چند روز پیش قرارداد خود را با باشگاه الدحیل با توافقی دو جانبه فسخ کرد. طبق این گزارش، مدیران باشگاه اینتر می‌خواهند مهاجم پیشین یوونتوس را به‌عنوان ذخیره‌ای برای روملو لوکاکو در اختیار داشته باشند.

آنتونیو کونته که قصد دارد خط حمله تیمش را برای فصل آینده تقویت کند، حالا چشم به جذب مانژوکیچ ۳۴ ساله دوخته است که به خدمت گرفتنش با توجه به اینکه بازیکن آزاد است، راحت‌تر است. این سرمربی ایتالیایی پیش از این در پی به خدمت گرفتن اولیویه ژیرو از چلسی و ادین ژکو از رم بود که در این راه موفق نبود و حالا به نظر می‌رسد قرارداد الکسیس سانچس در آستانه قطعی شدن است.

این مهاجم کروات که بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰ عضو یوونتوس بود و در ۱۶۲ بازی، آمار ۴۴ گل زده را از خود بر جای گذاشت، شایعه پیوستنش به بِنونتو، تیمی که با سرمربیگری فیلیپو اینزاگی فصل آینده در سری A به رقابت خواهد پرداخت، هم مطرح است، این در حالی است که دو باشگاه میلان و گالاتاسرای نیز وضعیت او را زیر نظر دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.