هافبک تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که این تیم می‌تواند در پایان لیگ برتر رتبه نهم یا دهم را به دست بیاورد.

هافبک تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که این تیم می‌تواند در پایان لیگ برتر رتبه نهم یا دهم را به دست بیاورد. رضا جعفری در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد دو تساوی سایپا برابر سپاهان و استقلال گفت: ما قبل از اینکه لیگ شروع شود خیلی پرفشار و باانگیزه تمرین کردیم، چون می‌دانستیم در همین شروع لیگ باید سه بازی سخت داشته باشیم. تمام هدف‌مان این بود که حداقل بازنده نباشیم، چون باخت به تیم انرژی منفی می‌دهد، ولی حتی یک امتیاز گرفتن هم می‌تواند برای تیم ما خوب باشد. سپاهان و استقلال تیم‌های خوبی بودند، ولی خوشبختانه از این دو بازی سخت دو امتیاز گرفتیم.

وی در ادامه تأکید کرد: بازی بعدی ما با شهر خودروست که باید در این بازی هم امتیاز بگیریم. دیدار با پیکان هم سخت است، همین‌طور بازی با شاهین، فولاد، ماشین‌سازی، نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس، ولی تیم ما روند خوبی دارد و می‌تواند در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیرد. ما الان در بین تیم‌هایی هستیم که برای فرار از سقوط می‌جنگیم، ولی جایگاه واقعی سایپا اینجای جدول نیست. ما خیلی از بازی‌ها را به دلیل کم تجربه بودن از دست دادیم و الان هم به سقوط فکر نمی‌کنیم. پتانسیل فنی تیم ما در حدی است که بتوانیم در پایان لیگ در رده نهم یا دهم قرار بگیریم.

هافبک تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این پرسش که «آیا از عملکردت در این فصل راضی هستی؟»، اظهار داشت: در ابتدای فصل بدشانسی آوردم و به دلیل مصدومیت ۱۰ بازی را از دست دادم. در ادامه اما وضعیتم بهتر شد و دو گل زدم، دو پاس گل دادم و یک پنالتی گرفتم. طبق آنالیز سایت‌های معتبر آنالیز در ایران، نسبت به دقایقی که برای سایپا بازی کردم جزو بازیکنان موفق و تأثیرگذار تیمم بودم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.