سرمربی یاران علیرضا جهانبخش به ارزیابی بازی پیش‌رو برابر لیورپول و عملکردش در نخستین فصل مربیگری در برایتون پرداخت.

سرمربی یاران علیرضا جهانبخش به ارزیابی بازی پیش‌رو برابر لیورپول و عملکردش در نخستین فصل مربیگری در برایتون پرداخت. به گزارش خبرگزاری تسنیم، گراهام پاتر، سرمربی ۴۵ ساله تیم برایتون انگلیس درباره بازی امشب برابر لیورپول در هفته سی‌‌وچهارم لیگ برتر انگلیس گفت: یورگن کلوب در لیورپول تیم فوق‌العاده‌ای ساخته است. در این تیم روح مبارزه، تلاش گروهی و همچنین فشار بی‌امان برای کسب پیروزی حاکم است. هرچند لیورپول فصل گذشته قهرمانی را در رقابت با منچسترسیتی از دست داد اما همه باید به این تیم افتخار کنند. لیورپول قهرمان شایسته لیگ برتر انگلیس است و کسب امتیاز برابر این تیم می‌تواند برای برایتون اتفاق عالی باشد.

پاتر درباره عملکرد برایتون در فصل جاری لیگ برتر انگلیس خاطرنشان کرد: ما در آغاز یک روند هستیم و شاید سال اول سخت باشد. اکنون هدف اول‌مان ماندن در لیگ برتر انگلیس است. ما چارچوبی را درست کردیم که در حال تغییرش برای بهتر شدن هستیم. البته باید دقت زیادی کنید، زیرا در لیگ برتر انگلیس به عنوان سخت‌ترین لیگ فوتبال دنیا حضور دارید.

سرمربی یاران علیرضا جهانبخش درباره نقل‌وانتقال‌های تابستانی نیز اظهار داشت: هر مربی می‌خواهد زمان و توانمندی تیمی بیشتری برای کارش داشته باشد. من با بیشترین استفاده از بازیکنان تاکنون به این مرحله رسیدم. همچنان تلاش می‌کنم تا بیشترین بهره را از بازیکنان ببرم. فکر می‌کنم بدون توجه به پنجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی می‌توانیم عملکرد تیمی‌مان را بهبود دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.