دیدارهای هفته سی‌وچهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی آبی‌پوشان لندن و توقف همشهری قرمزپوش این تیم مقابل روباه‌ها آغاز شد.

دیدارهای هفته سی‌وچهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی آبی‌پوشان لندن و توقف همشهری قرمزپوش این تیم مقابل روباه‌ها آغاز شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، در نخستین شب از دیدارهای هفته سی‌چهارم لیگ برتر فوتبال انگلیس، سه‌شنبه و بامداد امروز سه دیدار برگزار شد که در مهمترین‌ آنها تیم فوتبال آرسنال مقابل لسترسیتی و چلسی مقابل کریستال پالاس به میدان رفتند.

چلسی تیم چهارم جدول رده‌بندی رقابت‌ها که میهمان کریستال پالاس بود موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و با ۶۰ امتیاز به رده سوم جدول صعود کرد. اولیویه ژیرو در دقیقه ۶ و کریستین پولیسیچ در دقیقه ۲۷ دو گل نخست بازی را برای چلسی به ثمر رساندند. سپس ویلفرد زاها در دقیقه ۳۴ یکی از گل‌های خورده را برای تیم کریستال پالاس جبران کرد. تامی آبراهام مهاجم چسی در دقیقه ۷۱ دوباره اختلاف را به دو گل افزایش داد اما فقط یک دقیقه بعد کریستین بنتکه دوباره فاصله دو تیم را به حداقل رساند.

در دیگر بازی سه‌شنبه شب تیم فوتبال واتفورد در خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد میهمانش نوریچ گذشت. کریگ داوسن در دقیقه ۱۰ و دنی ولبک در دقیقه ۵۵ برای واتفورد گلزنی کردند و املیا بوئندیا در دقیقه ۴ تک گل نوریچ را زد.

اما بامداد امروز نیز تیم فوتبال آرسنال میزبان لسترسیتی بود که این بازی در حالی که توپچی‌ها در دقیقه ۷۵ آن با اخراج ادی انکتیا ۱۰ نفره شدند با تساوی یک – یک خاتمه یافت. پیر امریک اوبامیانگ در دقیقه ۲۱ گل نخست مسابقه را برای آرسنال زد و شش دقیقه به پایان وقت‌های معمول بازی هم جیمی واردی تیمش را از شکست نجات داد.

با این نتیجه آرسنال ۵۰ امتیازی شد و در رده هفتم قرار گرفت. برای لسترسیتی اما این نتیجه خیلی جالب نبود و منجر به سقوطش به رده چهارم جدول شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.