مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم تاکید کرد که این تیم آماده برگزاری دیدار با استقلال بود.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم تاکید کرد که این تیم آماده برگزاری دیدار با استقلال بود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، بهرام رضاییان، مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم درباره لغو دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: با ما هیچ مکاتبه‌ای در خصوص اینکه مسابقه برگزار نمی‌شود، انجام نشد. حتی ناظر بازی و ناظر داوری به ما اعلام کردند که ما به زمین می‌رویم و مراسم آغازین بازی را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به لغو سفر استقلالی‌ها به شهر جم گفت: لحظه به لحظه با مسئول فرودگاه پرواز استقلالی‌ها را چک می‌کردم که ببینم این پرواز انجام شده است یا نه. حتی سعادتمند، مدیرعامل باشگاه استقلال مصاحبه کرد و گفت که شاید صبح روز بازی تیم راهی عسلویه شود و بازی را برگزار کنند و ما همه جوره آمادگی برگزاری بازی را داریم. یگان ویژه هم از شب قبل از بازی از بوشهر راهی جم‌ شده بود و همه چیز آماده مسابقه بودیم.

مدیرعامل باشگاه پارس جنوبی جم خاطرنشان کرد: با صحبت‌هایی که انجام شد، گویا قوانین و پروتکل‌ها مشکلاتی دارد، اما به هر حال باید به قوانین احترام بگذاریم.در این شرایط که برای تیم‌مان هزینه می‌کنیم و در زمین خودمان بازی می‌کردیم، دوست داشتیم با استقلال بازی کنیم. استقلال هم در شرایطی بود که دو بازیکن مصدوم داشت و در این شرایط ما پیش‌بینی می‌کردیم که بتوانیم مقابل استقلال نتیجه بگیریم. اینکه بعد از اعلام مثبت بودن تست کرونا و لغو بازی، وریا غفوری بگوید من کرونا ندارم و سرما خورده‌ام یا بازیکن دیگر می‌گوید من هم کرونا ندارم، خوب نیست.

رضاییان در خصوص اینکه گویا گفته بود دکتر نوروزی با دکتر خلیلیان جلسه داشته تا درباره ماجرای بازیکنان کرونایی استقلال لابی انجام شود، گفت: در این شرایط، هرکسی می‌خواهد شرایط را به نفع خودش بکند. شکی در بزرگی و قدرت استقلال نیست و نمی‌توان گفت چه کسی برنده و چه کسی بازنده است. به هر حال اگر قوانین ناقص هم باشد، باید به قوانین احترام گذاشت.

وی ادامه داد: ما برای همه آرزوی سلامتی می‌کنیم. با این حال امیدوارم همه شرایط در نظر گرفته شود و اینکه گفته شده استقلال دو بازیکن و مربی خود را کنار گذاشته و با این شرایط حدنصاب آنها به ۲۵ درصد می‌رسد، عادلانه است؟ اگر فردا تیمی ۶ بازیکن خود را از لیست خارج کند و ۴ بازیکن کرونایی داشته باشد، بازی این تیم لغو می‌شود؟

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.