سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن اعتقاد دارد که تقابل با گرگ‌ها یکی از بهترین بازی‌های تیمش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بوده است.

سرمربی اسپانیایی توپچی‌های لندن اعتقاد دارد که تقابل با گرگ‌ها یکی از بهترین بازی‌های تیمش در فصل جاری لیگ برتر انگلیس بوده است. به گزارش خبرگزاری تسنیم، میکل آرتتا در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه ولورهمپتون و صعود به رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس در فاصله پنج هفته مانده به پایان فصل جاری این رقابت‌ها گفت: این یکی از بهترین بازی‌های ما بود چون با توجه به فشردگی بازی‌ها و فرصت کمی که برای ریکاوری داریم، کار دشواری خواهیم داشت. آمدن به ورزشگاه مولینکس و ارائه چنین بازی اصلاً کار آسانی نیست. به هر حال این گام رو به جلوی دیگری بود که از این بابت واقعاً خوشحالم.

سرمربی آرسنال در خصوص دیدارهای پیش‌روی تیمش که به ترتیب با لسترسیتی، تاتنهام و لیورپول خواهد بود، اظهار داشت: در هیچ یک از بازی‌های‌مان جایی برای اشتباه کردن نداریم. در این بازی هم می‌دانستیم که نباید اشتباهی مرتکب شویم و سعی می‌کنیم از هر بازی‌مان پیروز بیرون بیاییم. حالا باید کمی از این برد لذت ببریم و از فردا خودمان را برای بازی با لسترسیتی آماده کنیم که در آن دیدار هم به دنبال پیروزی خواهیم بود.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا آرسنال در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان است؟»، اظهار داشت: ابتدا باید سعی کنیم در بازی با لسترسیتی به پیروزی برسیم و بعد ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد. چند هفته پیش و با توجه به بازی‌هایی که داشتیم، قرار گرفتن در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان غیرممکن به نظر می‌رسید. سعی می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم و وقتی بهتر بازی می‌کنیم، شانس‌های بهتری نصیب‌مان می‌شود. اگر در این سطح بازی کنیم، کار را برای هر تیمی سخت می‌کنیم و در نهایت خواهیم دید چه اتفاقی می‌افتد.

آرتتا در تمجید از عملکرد دفاعی تیمش خاطرنشان کرد: می‌توانید ببینید که تمام تیم‌هایی که در کورس قهرمانی هستند و به قهرمانی می‌رسند، در این راه در تعداد قابل‌توجهی از بازی‌ها دروازه خود را بسته نگه می‌دارند. مهم این است که در دفاع پیشرفت کنیم و هر چه در دفاغ مستحکم‌تر باشیم، شانس بیشتری برای رسیدن به پیروزی داریم. در حمله و فضاسازی هم پیشرفت خوبی داشته‌ایم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.