جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال با حضور اعضای جدید این هیات مدیره، فردا (دوشنبه) با موضوع کرونای آبی‌پوشان پایتخت برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دیروز (شنبه) باشگاه استقلال اعلام کرد که ۶ بازیکن، یک عضو کادر پزشکی و یک عضو تدارکات این تیم به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند. ساعاتی پس از این خبر، باشگاه استقلال بعد از لغو شدن سفرش به جم دوباره اعلام کرد که تعداد این افراد مبتلا به کرونا در تیم افزایش پیدا کرده است و حدود ۱۲ نفر از اعضای باشگاه استقلال به کرونا مبتلا شدند و این اتفاق موجب شد تیم استقلال از مصاف با پارس جنوبی در شهر جم منصرف شود.

این مساله باعث شد که باشگاه استقلال در این رابطه جلساتی مختلفی با اعضای باشگاه و سازمان لیگ برگزار کند اما همچنان تاییدی از سوی سازمان لیگ در خصوص لغو بازی استقلال با پارس جنوبی جم صورت نگرفته است.

در همین رابطه قرار است جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال، فردا (دوشنبه) با حضور اعضای جدید این هیات مدیره یعنی هادی زبده و مهدی عبدیان برگزار شود. در این جلسه قرار است مسائل مهم و اخیر باشگاه که در راس آن ها مساله ابتلای بازیکنان به ویروس کرونا است، مورد بررسی قرار بگیرد و تصمیم های لازم در این خصوص صورت پذیرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.