سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مدعی شد که در مصاف با پرسپولیس به اهداف تاکتیکی خود دست یافته‌اند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر مدعی شد که در مصاف با پرسپولیس به اهداف تاکتیکی خود دست یافته‌اند. به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ مهرداد کریمیان پس از شکست یک بر صفر تیم شاهین شهرداری بوشهر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما در نیمه اول شروع خوبی داشتیم و به لحاظ تاکتیکی به اهداف‌مان دست یافتیم و موقعیت آنچنانی هم به پرسپولیس ندادیم. فکر می‌کنم تا زمانی که پرسپولیس ۱۰ نفره شد، وظایف خود را عالی انجام دادیم. نیمه دوم را که شروع کردیم، به نظرم بازیکنان ما به دلیل عدم تمرکز و نداشتن تجربه به نسبت بازیکنان حریف و همچنین آن کیفیتی که واقعاً در مقایسه با بازیکنان حریف در اختیار نداشتند، عملکردشان خوب نبود.

وی در ادامه افزود: ما روی یک اشتباه مبتدیانه و ساده گل خوردیم و پس از آن هم خواستیم کنترل بازی را در دست بگیریم که در برخی صحنه‌ها موفق و در برخی دیگر ناموفق ظاهر شدیم. قطعاً وقتی که تیم می‌بازد، باید دنبال ایرادات بگردیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده این اشتباهات را برطرف کنیم و بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که به جدول برگردیم و بتوانیم شاهین را در لیگ نگه داریم.

سرمربی شاهین شهرداری بوشهر درباره عملکرد داور این بازی گفت: عادت ندارم راجع به داوری صحبت کنم، چون به‌هرحال در حیطه کارم نیست. به شخصه راضی بودم و داور قضاوتی عالی داشت. اگر هم اعتراضی از سوی کادر تیم ما بوده است، عذرخواهی می‌کنم. ما از داوری رضایت داشتیم و برای کاظمی و همکارانش در آینده هم آرزوی موفقیت می‌کنم. در مجموع مشکل خاصی در داوری ندیدم.

کریمیان درباره شانس بقای تیمش در لیگ برتر خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم و امیدوارم به لغزش تیم‌های نزدیک به خودمان تا بتوانیم به کورس رقابت برای جدا شدن از انتهای جدول نزدیک شویم. باید اشکالات خود را برطرف کنیم و با تمرینات و تمرکز بیشتر نتایجی در خور تیم و هواداران شاهین به دست بیاوریم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )