گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم و اشتباهات فردی ما مسیر پیکان را باز کرد.

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم و اشتباهات فردی ما مسیر پیکان را باز کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، لوکا بوناچیچ پس از شکست ۴ بر یک تیمش برابر پیکان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری آنلاین اظهار داشت: هنوز متوجه نشده‌ام چه اتفاقی افتاد که با این نتیجه شکست خوردیم.

وی افزود: وقتی یک بر صفر پیش افتادیم کنترل بازی تقریباً در دست ما بود اما اشتباه انفرادی متوالی مرتکب شدیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ادامه داد: پیکان امشب فوتبال خاصی ارائه نداد و دیدید که روی ارسال اوت بلند تمرکز کرده بودند، در واقع موقعیت‌های گلزنی را به حریف هدیه کردیم و اشتباهات فردی ما مسیر پیکان را باز کرد و این تیم به ۳ امتیاز این مسابقه دست یافت.

بوناچیچ در پاسخ به اینکه شکست‌های ذوب‌آهن تا چه زمانی قرار است ادامه داشته باشد، گفت: من ۷ روز است که به ذوب‌آهن آمده‌ام و دارم بازیکنان را می‌شناسم و هنوز به وضعیت تیم احاطه کامل ندارم. طبیعی است که این اتفاقات نباید ادامه پیدا کند و روند شکست‌های تیم باید قطع شود، اما بازیکنان نیز باید بیشتر از این احساس مسئولیت داشته باشند چون آنها در زمین هستند و باید کیفیت خود را نشان دهند.

وی تصریح کرد: گل‌های پیکان با اشتباهات فردی ما به دست آمد و زمانی که این اتفاقات پشت سر هم می‌افتد تیم از نظر روحی افت می‌کند و تمام این شرایط دست به دست هم داد تا شکست بخوریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اضافه کرد: باید جبران مافات کنیم. ۷ فینال تا پایان لیگ در پیش داریم و باید به سراغ امتیازهای باقیمانده برویم. باور و امید دارم که می‌توانیم از وضعیت فعلی خارج شویم و روزهای خوب ذوب‌آهن نیز از راه می‌رسد.

بوناچیچ تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره داوری و صحنه‌ای که آفساید تیمش اعلام شد، گفت: معمولاً درباره داوری نظر نمی‌دهم و کارشناسان باید در این خصوص نظر دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.