سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ستود.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز عملکرد شاگردانش را در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان ستود. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساکت الهامی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازیکنان ما امروز شرافت را معنا کردند. امروز تراکتور فوتبال روبه‌جلویی را انجام داد. خوشبختانه بازی به همان روالی پیش رفت که ما دوست داشتیم. گل را زمان خوبی زدیم و موقعیت‌های خیلی خیلی خوبی ایجاد کردیم. هفته قبل ما خیلی بهتر از امروز بازی کردیم و متأسفانه توپ‌های‌مان گل نشد. یک تشکر ویژه از بهنام سراج دارم که مربی جوانی است و به او تبریک می‌گویم که تیم خیلی خوبی ساخته است و منظم بازی می‌کند. نفتی‌ها نشان دادند که فوتبال ناب خوزستان چقدر غنی است و ان‌شاءالله در ادامه راه موفق باشند.

وی ادامه داد: ما امروز مقابل صنعت نفت محکوم به برد بودیم. دست بچه‌ها درد نکند. می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم، اما یک مقدار تیم‌مان استرس داشت و فقط دو گل زدیم. این برد را به هواداران‌مان تقدیم می‌کنیم که دوست داشتیم در کنار آنها پیروزی را جشن بگیریم. ان‌شاءالله زمانی برسد که در کنار آنها باشیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت آمادگی اشکان دژاگه گفت: اشکان دژاگه که ۲۶ ساعت است که به ایران رسیده. او تمرینات انفرادی‌اش را در آلمان انجام داده، ولی هنوز تمرین پرفشاری را با تیم انجام نداده است. این‌قدر دست‌مان خالی بود که از او خواهش کردیم مقابل صنعت نفت روی نیمکت بنشیند. ان‌شاءالله دژاگه از فردا در تمرینات ما شرکت می‌کند.

الهامی در واکنش به طرح این موضوع که پس از گل دوم تراکتور، بازی در اختیار صنعت نفت بود، تصریح کرد: ما بعد از گل دوم‌مان با برنامه عمل کردیم و این تاکتیک‌مان بود که بازی را به صنعت نفت بدهیم تا از ضدحملات موقعیت گل بسازیم. ما می‌توانستیم گل سوم را هم به ثمر برسانیم که این اتفاق رخ نداد. حتی تعویض شجاعی هم بر مبنای همین کار بود. ان‌شاءالله در بازی‌های آینده فوتبال روبه جلو و باکیفیتی را انجام می‌دهیم تا دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: جا دارد از آقای زنوزی (مالک باشگاه تراکتور) تشکر ویژه‌ای داشته باشم. با زحماتی که او برای فوتبال آذربایجان کشیده، حقش این نبوده است. ما در بازی قبل چیزی را بازی کردیم که من از بچه‌ها خواسته بودم. من نمی‌دانم که گناه زنوزی چیست که در این چند روز گذشته یک عده خاص، جهت‌دار او را زدند؟! کسی که ۲۰۰ میلیارد در دو سال گذشته هزینه کرده، تیمی را تحویل گرفته و بدهی ۷۰ نفر را داده است و سه کاپیتان تیم ملی را به تیم آورده است، حقش این نیست و باید از او تشکر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور افزود: تیم ما بازی قبلی را نبرد، گناه زنوزی چیست که این قدر در فضای مجازی به او حمله کردند؟ هواداران خوب تراکتور در مسیری که عده‌ای خاص دنبال آن هستند، قرار نگیرند. تک تک بازیکنان ما زحمت می‌کشیدند. متأسفانه بازیکنان ما نتوانستند در فرصت مناسب از مسافرت برگردند و اشکان و مسعود شجاعی تازه به جمع ما اضافه شدند. من خواهشم این است که باید احترام زنوزی حفظ شود و همین‌طور بازیکنان‌مان که در این دو بازی سنگ تمام گذاشتند. ان‌شاءالله شرایط طوری شود که بازی‌های‌مان را در کنار هواداران انجام دهیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )