معاونت پزشکی استقلال گفت: در تست های کرونا که گرفتیم تاکنون ۶ بازیکن ما مبتلا به کرونا بودند و ممکن است این تعداد بیشتر شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مثبت اعلام شدن تست کرونای ۶ بازیکن استقلال شوک بزرگی به اردوی این تیم داد و آینده آبی‌ها در این فصل را در هاله ابهام فرو برد.

دکتر امین نوروزی معاون پزشکی استقلال در این خصوص اظهار داشت: دیروز متوجه شدیم بازیکنان احساس سلامتی ندارند و به وضعیت آنها مشکوک شدیم و درخواست تست اورژانسی کرونا دادیم که متاسفانه مشخص شد ۶ بازیکن ما به این ویروس مبتلا هستند.

وی اضافه کرد: ما بلافاصله بعد از بازگشت از اهواز تست کرونا دادیم که پاسخ آن منفی بود. اما بعد از آن مشاهده شد که بعضی از بازیکنان حال عادی ندارند و برای همین دوباره تست دادیم و در این تست مشخص شد متاسفانه این ویروس به تیم ما سرایت کرده است.

معاون پزشکی باشگاه استقلال تصریح کرد: باشگاه در همین ارتباط با سازمان لیگ مکاتبه داشت و شرایط را تشریح کرد. ما هم توضیحات لازم را دادیم و در خصوص ادامه برگزاری لیگ گویا باید هیات رییسه تصمیم گیری نماید.

نوروزی خاطرنشان ساخت: پیش از شروع مسابقات ما هشدارهای لازم را داده بودیم و به این نکته اشاره کرده بودیم که فوتبال ورزش پر تماسی است که تماس بازیکنان با یکدیگر در این ورزش اجتناب ناپذیر است. اما باز هم بازیها شروع شد و قوانینی هم برای ادامه آن وضع گردید. در بازی فوتبال کافیست تنها یک نفر ناقل باشد تا این ویروس را به همه بازیکنان در زمین سرایت دهد. حالا هم آنهایی که مسئول ابتلای بازیکنان ما به کرونا هستند باید پاسخگو باشند.

وی خاطر نشان ساخت: با تستی که دیروز دادیم امروز مشخص شد تعدادی از بازیکنان ما که تست آنها بعد از بازگشت از اهواز منفی بود به این ویروس مبتلا هستند و ممکن است اگر فردا تستی گرفته شود بر این تعداد اضافه شده باشد. فوتبال رشته ای است که وقتی بازیکنان در زمین حضور پیدا می کنند خواه ناخواه با یکدیگر تماس دارند و برای همین امکان شیوع این ویروس در فوتبال زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.