مدافع تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که جدایی‌اش از سپاهان با خواسته خود او صورت گرفته است.

مدافع تیم فوتبال سایپا تأکید کرد که جدایی‌اش از سپاهان با خواسته خود او صورت گرفته است. خالد شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت سایپا بعد از تساوی برابر استقلال گفت: شرایط تیم ما خوب است. در بازی با استقلال هم در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم، ولی در نیمه دوم به بازی مسلط شدیم. اگر در استفاده از موقعیت‌ها دقت می‌کردیم می‌توانستیم بیشتر به گل برسیم، ولی در مجموع فکر می‌کنم تساوی برابر سپاهان عادلانه بود. حالا هم خودمان را برای بازی با سپاهان آماده می‌کنیم.

مدافع تیم فوتبال سایپ با بیان اینکه سپاهان تیم قدرتمندی است، خاطر نشان کرد: بازی با سپاهان به مراتب نسبت به بازی برابر استقلال سخت‌تر است. آنها بازیکنانی بزرگ و باکیفیت دارند و روی توپ‌های هوایی هم خطرناک هستند. از همه مهمتر اینکه یک مربی باتجربه مثل امیر قلعه‌نویی دارند. ما مثل بازی با استقلال برای برد وارد زمین می‌شویم و امیدوارم در زمین خودمان نتیجه خوبی بگیریم.

وی در مورد جدایی‌اش از سپاهان و اینکه آیا باشگاه اصفهانی تمایل به ادامه همکاری با او نداشت، تصریح کرد: جدایی از سپاهان با خواسته خودم بود و این موضوع هم دلیل داشت. سپاهان مثل تراکتور جزو تیم‌هایی است که دوست‌شان دارم و هواداران این تیم هم همیشه به من لطف داشته‌اند. جدایی از این تیم دلایلی داشت که الان دوست ندارم در موردش صحبت کنم.

مدافع تیم فوتبال سایپا درباره تقابل با استنلی کی‌روش مهاجم سپاهان اظهار داشت: بازی برابر کی‌روش و مهار این مهاجم برای هر مدافعی سخت است. کی‌روش خیلی خوب سر می‌زند، خوب شوت می‌زند، در کنترل توپ هم بازیکن توانمندی است و ۹۰ درصد خصوصیات یک مهاجم خوب را دارد. کی‌روش جزو بازیکنانی است که رابطه خوبی با او دارم، در مجموع ارتباط من با مهاجمان خوب است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.