یکی از رؤسای سابق باشگاه بارسلونا به کاندیداهای دوره بعدی انتخابات ریاست این باشگاه در مورد استفاده از لیونل مسی در کمپین تبلیغاتی‌شان هشدار داد.

یکی از رؤسای سابق باشگاه بارسلونا به کاندیداهای دوره بعدی انتخابات ریاست این باشگاه در مورد استفاده از لیونل مسی در کمپین تبلیغاتی‌شان هشدار داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، ساندرو روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا در گفت‌و‌گو با ESPN به نامزدهای انتخابات ریاست این باشگاه درباره استفاده از لیونل مسی به‌عنوان ابزار تبلیغاتی هشدار داد.

در پی بروز یکسری اختلافات میان اعضای کادر فنی بارسلونا و بازیکنان تیم از جمله لیونل مسی و ثبت نتایج ضعیف که منجر به کاهش شانس قهرمانی آبی‌و‌اناری‌ها در لالیگا شده، شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی ستاره آرژانتینی از بارسا شنیده می‌شود. طبق گزارش ESPN مسی مدیران باشگاه را مسئول رخ دادن اتفاقات ناگوار چند ماه اخیر از جمله اخراج ارنستو والورده در ماه ژانویه و به تبع آن پایین آمدن کیفیت تیم می‌داند و به همین دلیل از دست آنها خشمگین است.

این موضوع پتانسیل تبدیل شدن به یک فرصت برای کاندیداهای انتخابات ریاست باشگاه را دارد و انتظار می‌رود که آنها با دادن وعده تلاش برای حفظ مسی در نوکمپ و برخورداری از حمایت وی در پی بالا بردن شانس پیروزی خود در انتخابات کنند. دوره ریاست خوسپ ماریا بارتومئو، رئیس فعلی بارسلونا سال آینده به پایان می‌رسد و طبق اساسنامه باشگاه او دوباره نمی‌تواند در انتخابات شرکت کند.

روسل در این باره گفت: مسی اجازه نمی‌دهد که از او در راستای چنین اهدافی استفاده شود. مسی خیلی باهوش‌تر از این‌هاست که اجازه دهد از او به‌عنوان یک طعمه در کمپین‌های انتخاباتی استفاده شود.

روسل درباره عواقب جدایی احتمالی مسی ۳۳ ساله از بارسلونا هم گفت: بدون مسی کار برای بارسلونا بسیار پیچیده می‌شود. این تیم باید تمام طرح‌ها و برنامه‌های مرتبط با سیستم بازی‌‌اش و همین‌طور اجرای امور داخلی باشگاه و حتی بازاریابی‌اش را تغییر دهد. اگر مسی برود که من امیدوار این اتفاق نیفتد و او چندین سال دیگر در بارسلونا بماند، دیگر نمی‌توان مانند او پیدا کرد، چون عملاً چنین بازیکن وجود ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.