سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن می گوید برای رسیدن به موفقیت همه ارکان باشگاه باید تلاش کنند.

به گزارش ایسنا، لوکا بوناچیچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: بیش از هر چیز به تماشاگران خوب ذوب آهن سلام می کنم. بعد از ۶ سال دوباره در خدمت آن ها هستم. امیدورام این بار بتوانیم با برنامه هایی که داریم موفق باشیم. در مورد خود بازی باید بگویم این اولین فینال ماست. در هفته گذشته خوب کار کردیم و آماده شدیم تا در این بازی پیروز شویم. بازیکنان ما در تمرینات مثبت و با انگیزه و سر حال هستند. نشان می‌دهیم که در زمین برتر از پیکان هستیم.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر دلیل پذیرفتن ریسک سرمربی گری ذوب آهن، گفت: اصلا ریسکی در کار نیست. جایگاه من در سطح فوتبال کاملا مشخص است. من ریسکی نکردم و جایگاه من مشخص است. نمی دانم این چه سوالی است. اخلاق حرفه‌ای را هر جایی که بوده ام با خودم داشته ام. این سوال را می شود از مربیان دیگر پرسید. من فقط ۵ سال در قطر کار کردم. این سوال کمی عجیب است. سکه دو رو دارد و خیلی از اتفاقات قابل پیش بینی نیست.

بوناچیچ درباره برنامه اش برای رسیدن به وحدت تاکتیکی هم اظهار کرد: من در ایران ۱۵ سال مربیگری کردم و تجربه گران قیمتی دارم. این موضوع فقط به من بستگی ندارد و بازیکنان باید در زمین وظایف را بپذیرند. و البته هیات مدیره هم وظایفی دارد. همه این ها در کنار هم هستند. اگر من تنها باشم و کمکی نباشد موفقیت خیلی سخت رقم می خورد.

سرمربی ذوب آهن درباره فعالیت هایش در سال های اخیر هم توضیح داد: در سال های اخیر در قطر بودم. سال قبل هم در لیگ کرواسی و در تیم وارژدین بودم. در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در العربی بودم.

او درباره غایبین تیمش در بازی فردا هم بیان کرد: وفا هخامنش مصدوم است و او را در این بازی نداریم. مشکل بزرگ ما در واقع دارکو بیدوف است که تا این لحظه برنگشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.