مشخص نیست حضور تیم ملی فوتسال زیر ۲۳ سال ایران در تورنمنتی که رقیب اصلی این تیم در آن حضور دارد با چه توجیهی صورت گرفته است.

به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتسال ایران قرار بود در تورنمنت چهارجانبه تایلند شرکت کند که گفته می‌شود در آن علاوه بر ایران و تایلند، تیم‌های اسپانیا و لیتوانی هم حاضر خواهند بود. گرچه هنوز نه زمان قطعی این مسابقات مشخص است و نه حضور اسپانیا و لیتوانی اما حضور تیم ملی بزرگسالان ایران به دلیل همگروهی تایلند با ایران با مخالفت شدید سرمربی تیم ملی وتو شد و قرار شد تیم زیر ۲۳ سال ایران در این مسابقات شرکت کند. تورنمنت تایلند سال قبل هم برگزار شد و با توجه به نفع مالی که برای کمیته فوتسال ایران دارد اصرار زیادی به حضور در این بازی‌ها با هر تیمی است.

پس از مخالفت منطقی ناظم الشریعه، در شرایطی ایران با تیم زیر ۲۳ سال خود در این بازی‌ها شرکت می‌کند که به نظر می رسد نفع مالی آن ارزش اینکه یک بازی تدراکاتی خوب برای رقیب اصلی تیم فوتسال رقم بخورد، نمی‌ارزد. تایلندی‌ها جدا از اینکه رقیب سنتی ایران در راه کسب قهرمانی آسیا و یک از قدرت‌های فوتسال قاره کهن هستند در این دوره در مرحله گروهی نیز با ایران هم گروهند و از این حیث حضور ایران در تورنمنت تایلند به نوعی در راستای تقویت این تیم تلقی می‌شود و به جای اینکه به سود فوتسال ما باشد به ضرر تیم ملی ما و به سود تایلندی‌ها خواهد بود. این در حالی است که تیم ایران هنوز نتوانسته حریف تدارکاتی قدرتمندی برای خود پیدا کند اما رقیب اصلی این تیم یعنی تایلند حداقل یک بازی خوب با تیم زیر ۲۳ سال ایران خواهد داشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.