باشگاه بارسلونا یکی دیگر از بازیکنان جوان و آینده‌دار خود را از دست داد.

باشگاه بارسلونا یکی دیگر از بازیکنان جوان و آینده‌دار خود را از دست داد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مارک خورادو مدافع ۱۶ ساله باشگاه بارسلونا با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام اعلام کرد که باشگاه منچستریونایتد را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرده است.

تنها یک روز پس از رسمی شدن انتقال آرتور ملو هافبک ۲۳ ساله بارسلونا به یوونتوس، باشگاه کاتالان یکی دیگر از بازیکنان جوانش را هم از دست داد.

خورادو طی ۹ سال اخیر در آکادمی معروف لاماسیا به یادگیری مهارت‌های فوتبالی مشغول بوده و با وجود دریافت پیشنهاد برای ماندن در باشگاه بارسلونا در ابتدای تابستان امسال، ترجیح داده که به تیم تحت هدایت اولگنار سولسشایر ملحق شود، تیمی که سرمربی نروژی سعی در پایین آوردن میانگین سنی بازیکنانش دارد. منچستریونایتد برای جذب خورادو قرار است ۱.۳ میلیون پوند به بارسلونا بپردازد.

این مدافع جوان امروز با انتشار پیامی ضمن تشکر از مسئولان بارسلونا درباره تصمیمش برای انتخاب منچستریونایتد نوشت: هرگز ترک کردن تیمی که به شما همه چیز داده آسان نیست. بارسلونا خانواده دوم من و جایی است که من به عنوان یک بازیکن و انسان رشد کردم. امروز وقت خداحافظی است اما قبل از آن باید از تک‌تک افرادی که سال ۲۰۱۱ کارم را در کنارشان شروع و به من کمک کردند که به اینجا برسم تشکر کنم. خوش‌شانسم که توانستم در کنار نسلی از بازیکنان فوق‌العاده فوتبال را یاد بگیرم.

خورادو در این فصل از رقابت‌های لیگ نوجوانان در تیم بارسلونا بازیکن در زمره بازیکنان ترکیب اصلی قرار داشت و قرار بود که راهی تیم جوانان باشگاه شود. مدیران باشگاه سعی داشتند با عقد قراردادی بلند مدت او را حفظ کنند اما وسوسه بازی در لیگ برتر باعث شد که او پیشنهاد منچستریونایتد را ترجیح دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.