سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به انتقاد از سنگربان تیمش پرداخت و برخورد با او را قطعی دانست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان به انتقاد از سنگربان تیمش پرداخت و برخورد با او را قطعی دانست. به گزارش خبرگزاری تسنیم، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل ماشین‌سازی اظهار داشت: به مجموعه باشگاه فولاد و هواداران که جای‌شان پیش ما خالی بود، تبریک می‌گویم. ما در هر بازی به عشق هواداران بازی می‌کنیم. به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم. واقعاً روز سنگینی را پشت سر گذاشتند. بعد از بازی سنگین مقابل استقلال نیاز داشتیم که این بازی را ببریم. بازیکنانم در این بازی شاهکار کردند.

وی ادامه داد: از زحمات همه بازیکنان تشکر می‌کنم. ما شرایط سختی در این بازی داشتیم و نظم دفاعی‌مان خوب نبود. تیم حریف در دقایق ابتدایی به گل رسید و زحمت کشیدیم که به گل برسیم و اگر دقت می‌کردیم می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. شاید اگر شرایط بازی عادی بود، راحت‌تر بازی می‌کردیم. ما هیچ موقعیت و ضربه‌‌ای در چهارچوب به ماشین‌سازی ندادیم و با توجه به اینکه آنها ۱۱ نفره دفاع می‌کردند بردن ماشین‌سازی کار سختی بود، ولی توانستیم این کار بزرگ را انجام دهیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در پاسخ به این سؤال که «تیم‌تان از همان ناحیه‌ای که مقابل استقلال گل دریافت کرد مقابل ماشین‌سازی هم گل خورد. برای رفع این مشکل چه کاری انجام خواهید داد؟»، گفت: قطعاً تمرین خواهیم کرد.

نکونام در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا فرزاد جعفری در ترکیب اصلی فولاد قرار ندارد، تصریح کرد: جعفری متأسفانه کرونا دارد و دو بازی است که در لیست ما نیست. متاسفانه این لیگ معضل تمام فوتبال ایران شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که اخراج گردان صحیح بود، خاطرنشان کرد: صد درصد اخراج شهاب گردان درست بود، حتی اگر داور اشتباه کرده باشد، شهاب گردان صد درصد اشتباه کرد و اصلاً نباید آن کار را انجام می‌داد. قطعاً با او برخورد می‌کنیم. گردان باعث شد تیم ما ۱۰ نفره شود و ۱۰ دقیقه تحت فشار باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در پایان گفت: بازیکن ما اشتباه کرد و داور کارش را درست انجام داد. فقط از این موضوع من کمی ناراحت هستم که دروازه‌بان حریف این همه وقت تلف کرد، اما یک کارت زرد نگرفت. با این حال باز هم می‌گویم که داور درباره اخراج دروازه‌بان ما اشتباه نکرد و گردان با این همه تجربه نباید اشتباه می‌کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.