سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره معاوضه هافبک بوسنیایی تیمش با هافبک برزیلی بارسلونا و ادامه حضور وی در تورین تا پایان فصل صحبت کرد.

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس درباره معاوضه هافبک بوسنیایی تیمش با هافبک برزیلی بارسلونا و ادامه حضور وی در تورین تا پایان فصل صحبت کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مائوریتزیو ساری سرمربی تیم فوتبال یوونتوس امروز (دوشنبه) در نشست خبری پیش از بازی فردا شب شاگردانش مقابل جنوا در هفته بیست‌و‌نهم سری A به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

ساری درباره این بازی که از ساعت ۲۲:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه لوئیجی فراریس شهر جنوا برگزار می‌شود، گفت: بازی مقابل جنوا برای هر تیمی سخت است چه برسد به اینکه میهمان این تیم باشید و آنهم در حال مبارزه برای فرار از سقوط در هفته‌های پایانی فصل. بازیکنان من کاملاً به این موضوع آگاه هستند، چون اگر این بازی را ساده فرض کنیم، آن وقت واقعاً خودمان را به دردسر انداخته‌ایم. ما الان آنقدر بازیکن آماده نداریم که بخواهیم بیش از دو یا سه بازیکن را در سیستم چرخشی مورد استفاده قرار دهیم. در بازی قبلی‌مان مقابل لچه مجموعاً ۱۴ بازیکن غیر از دروازه‌بان‌ها داشتیم که دو تای آنها هم فقط دو هفته تمرین کرده بودند. امیدوارم که شرایط تیم با گذر زمان بهتر شود و بازیکنان بیشتری داشته باشیم که بتوانند در سیستم چرخشی قرار بگیرند. وضعیت گونسالو ایگواین خوب است هرچند که من مطمئن نیستم که او چند دقیقه می‌تواند بازی کند. آرون رمزی هم در مسیر درستی پیش می‌رود. او در بازی قبلی به‌عنوان بازیکن تعویضی عملکرد بهتری نسبت به بازی ماقبل آن داشت. در مورد کریستیانو رونالدو و پائولو دیبالا هم باید بگویم که آنها فعلاً می‌تواند به بازی کردن ادامه دهند، اما شاید در دو یا سه بازی آینده فاکتور خستگی روی عملکردشان تأثیر بگذارد.

ساری در ادامه راجع به معاوضه هافبک بوسنیایی تیمش میرالم پیانیچ با آرتور ملو هافبک برزیلی بارسلونا که امروز رسمی شد هم گفت: راستش من هفته پیش درباره این موضوع صحبت کردم. پیانیچ از این جابجایی خوشحال می‌شود چون او به باشگاهی خارق‌العاده مانند بارسلونا می‌رود. او عاشق فوتبال بازی کردن است. او یک بازیکن حرفه‌ای با هوش است. من هرگز تصور نکردم که قطعی شدن انتقالش به بارسلونا قبل از تمام شدن فصل می‌تواند باعث افت انگیزه‌اش برای کمک کردن به ما در ادامه بازی‌های این فصل شود. در مورد آرتور هم چیز زیادی برای گفتن ندارم چون هنوز او دو ماه دیگر باید برای تیمش بازی کند و کارهای زیادی برای انجام دادن در بارسلونا دارد. ما در دو ماه آینده بازی‌‌های بسیار مهمی داریم و به همین دلیل من نمی‌‌توانم انرژی و تمرکزم را روی حوزه نقل‌وانتقالات بگذارم، من اینکه اصلاً آن را دوست ندارم. درک می‌کنم که مردم و رسانه اخبار مربوط به نقل‌وانتقالات را دوست دارند و پیگیر آن هستند، اما برای من این حوزه جذابیتی ندارد. ما باید کاری کنیم که مردم دوباره عاشق خود فوتبال شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.