یک تیم مطرح لیگ فوتسال اسپانیا قصد جذب ستاره تیم ملی فوتسال ایران را داشت که با پاسخ منفی این بازیکن روبرو شد.

به گزارش ایسنا، تیم مس سونگون در شرایطی عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتسال را کسب کرد که مهدی جاوید برای چهارمین فصل پیاپی عنوان آقای گلی لیگ را از آن خود کرد. جاوید این فصل نقش موثری در رقم زدن قهرمانی سونگونی‌ها داشت و شاید به همین دلیل بود که سال گذشته نیز با یک پیشنهاد خوب از لیگ معتبر اسپانیا روبرو شد.

دی ماه سال گذشته که پنجره نقل انتقالاتی فوتسال اروپا باز شده بود تیم لوانته که از تیم‌های مطرح لیگ فوتسال اسپانیاست پیشنهاد خوبی برای جذب مهدی جاوید داد که این بازیکن را برای ماندن یا رفتن مردد کرد.

پیشنهاد این تیم هم از لحاظ مالی خوب بود و هم از لحاظ فنی و اعتباری برای جاوید موثر بود اما در آن برهه این بازیکن تصمیم گرفت در مس سونگون بماند.

مهدی جاوید در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص این پیشنهاد گفت: در آن برهه تیم لوانته برای بازی‌های فوتسال اسپانیا پیشنهاد خوبی دادند که من مردد شدم و در نهایت تصمیم گرفتم در تیم مس بمانم و پیشمان نیستم چون به قهرمانی این تیم کمک کردم و یک عنوان ارزشمند را کسب کردم.

وی ادامه داد: من در این سال‌ها پیشنهادات خوبی داشتم اما همیشه دوست داشتم در لیگ هایی سطح بالای مثل اسپانیا بازی کنم و به همین خاطر دوست داشتم به این لیگ بروم. با توجه به اینکه سن و سالم هم بالا رفته فکر می‌کنم دیگر این چنین پیشنهاداتی به من نشود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.