باشگاه تراکتور در ۳ ماه اخیر حواشی مختلفی را پشت سر گذاشت و یکی از تیم‌های پر خبر در حوزه فوتبال بود و مالک و بازیکنان این تیم بارها خبرساز شدند.

به گزارش ایسنا، حدود ۱۵ روز دیگر لیگ برتر ادامه پیدا خواهد کرد و تیم‌ها بعد از تعطیلات بیش از ۳ ماهه به دلیل شیوع ویروس کرونا، دوباره به زمین چمن باز خواهند گشت. در این بین تراکتوری‌ها باید بعد از مدت‌ها در زمین خود و دور از چشمان تماشاگران‌شان میزبان نساجی باشند. شاگردان الهامی در ۲۱ هفته گذشته موفق شده بودند ۳۷ امتیاز جمع کنند و به دلیل تفاضل گل کم‌تر نسبت به سپاهان در رده سوم قرار بگیرند.

البته تراکتوری‌ها در این ۳ ماه حواشی مختلفی داشتند و بارها مالک و مدیریت این تیم خبرساز شدند. هیچ‌کس نمی‌تواند منکر این مساله شود که محمدرضا زنوزی نفر اول فهرست مخالفان ادامه لیگ نوزدهم بود و بسیاری از تیم‌ها مانند شهرخودرو و گل‌گهر را هم راضی کرده بود که پیرو او باشند و حتی در آستانه انصراف از لیگ هم پیش رفت؛ اتفاقی که به نظر نمی‌رسد عملی شود و قرمزهای آذربایجانی بیخیال لیگ نخواهند شد.

این تعطیلات ۳ ماهه باعث شد تا پیوند برادری نانوشته‌ای بین زنوزی و حمیداوی نوشته شود و مالکان تیم‌های تراکتور و شهرخودرو در همه تصمیم‌های‌شان باهم هماهنگ باشند؛ از تهدید به انصراف از لیگ برتر تا اعلام داشتن بازیکنان دارای بیماری کرونا. از جدی‌ترین حواشی این باشگاه تبریزی اعلام ابتلای ۴ بازیکن به ویروس کرونا بود. تراکتور از جمله اولین باشگاه‌هایی بود که این موضوع را اعلام کرد و رسانه رسمی این باشگاه نوشت که ۴ بازیکن این تیم مشکوک به مبتلا شدن به ویروس کرونا هستند اما در تست دوم که تست PCR بود و فدراسیون پزشکی ورزشی باشگاه‌ها را مجبور به گرفتن آن کرده بود، مشخص شد که این باشگاه هیچ مورد مشکوکی ندارد و می‌تواند تمریناتش را از سر بگیرد.

کادر فنی تراکتور این قصد را داشت که بازیکنانش را از ۷ فرودین به زمین چمن برگرداند و تمرین دهد اما اتفاق‌های مختلف باعث شد تا آن‌ها جزو آخرین تیم‌هایی باشند که تمرینات خود را آغاز می‌کنند. این تنها حواشی تیم تبریزی نبود و بعضی بازیکن‌های این تیم نیز خبرساز شدند. ابتدا تمرین گروهی محمدرضا خانزده، مدافع این تیم با دوستانش باعث شد اعتراض تراکتور به شروع زود تمرین‌های دسته‌جمعی به نوعی جدی گرفته نشود و سپس شایعه این که "دژاگه تا پایان از بین رفتن ویروس کرونا به تبریز برنخواهد گشت" حسابی تن هواداران این تیم را لرزاند.

با همه این داستان‌ها و تهدیدهای زنوزی، تراکتور تمریناتش را از فردا آغاز خواهد کرد و آماده تقابل با نساجی در ورزشگاه یادگار امام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.