تمرینات تیم فوتبال استقلال امروز در مجموعه انقلاب برگزار شد.

به گزارش ایسنا، تمرین نوبت عصر تیم فوتبال استقلال امروز (سه‌شنبه) با تست مجدد کرونا آبی پوشان همراه بود تست PCR کرونا پیش از تمرین امروز آبی‌ها از ساعت ۱۶ آغاز شد. دکتر امین نوروزی معاون پزشکی باشگاه استقلال، دکتر کاوه ستوده پزشک تیم استقلال، دکتر مسجدی دبیر فدراسیون پزشکی و دکتر مهرداد بهلولی عضو هیات مدیره بیمارستان جم بر نحوه انجام تست PCR بازیکنان استقلال نظارت داشتند.

در این بین از طرف باشگاه استقلال به دکتر مسجدی عضو هیات مدیره بیمارستان جم جهت همکاری و انجام تست‌های کرونا از مجموعه آبی‌ها لوح تقدیری اهدا شد.

عارف غلامی مدافع تیم فوتبال استقلال که از ناحیه مچ پا دچار ضرب خوردگی جزئی شده است، با نظر کادر پزشکی پس از تست کرونا راهی کلینیک باشگاه استقلال شد تا تحت مداوا قرار بگیرد. این بازیکن از ابتدای هفته بعد در تمرینات حاضر خواهد شد.

پیش از شروع تمرین امروز آبی‌ها، بازیکنان و اعضای کادر فنی، زادروز فرهاد مجیدی را به او تبریک گفتند. سعید رمضانی در حاشیه این تبریک تولد اظهار کرد به علت شرایط موجود نتوانستند که کیک تولد بگیرند که سرمربی استقلال در واکنش به صحبت رمضانی گفت که در رابطه با این مساله با سازمان لیگ صحبت کنید تا راه حلش پیدا شود!

بازیکنان بعد از کارهای بدنی، فوتبال با چهار دروازه کوچک را آغاز کردند.

در ابتدای تمرین بازیکنان تمرینات قدرتی و سرعتی را زیر نظر مربی بدنساز انجام دادند سپس به پاسکاری تک ضرب و دو ضرب پرداختند.

دیاباته در تمرین امروز به صورت اختصاصی تمرین کرد و داریوش شجاعیان تمرینات ویژه‌ای را زیر نظر کادر پزشکی انجام داد.

بخش پایانی تمرین استقلال را فوتبال درون تیمی تشکیل داد که در این بین، محمد دانشگر از ناحیه صورت دچار مصدومیت شد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۹ )