تعدادی از روسای فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمدنبی با حضور در وزارت ورزش و جوانان جلسه‌ای را با مسعود سلطانی فر و مهدی علی‌نژاد برگزار کردند.

به گزارش ایسنا، طی چند روز اخیر شایعاتی درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران از سوی فیفا مطرح شده که همین امر نگرانی‌های زیادی را به همراه داشته است. فدراسیون جهانی فوتبال خواستار اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران شده و در آخرین نامه خود تا روز جمعه فرصت داده اساسنامه اصلاح شده به فیفا ارسال شود.

از این رو امروز برخی از مسوولان فدراسیون فوتبال به همراه مهدی محمدنبی به عنوان دبیر کل به محل وزارت ورزش و جوانان رفتند و جلسه‌ای با وزیر ورزش و همینطور معاون قهرمانی این وزارتخانه برگزار کردند.

این جلسه ظاهرا درباره موضوع اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال برگزار شده و روند اصلاح و مکاتبات اخیر فیفا نیز به بحث و بررسی گذاشته شده است.

درحالی موضوع تعیین ضرب‌الاجل برای اصلاح اساسنامه فدراسیون فوتبال ایران و هم‌چنین احتمال دخالت فیفا مطرح شده که دبیرکل این فدراسیون در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد که هیچ نگرانی درباره این مهم وجود نداشته و بحث تعلیق فوتبال ایران نیز موضوعیت ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.