باشگاه استقلال مدعی است به علت عدم تایید شماره حساب فیفا توسط پادوانی، مطالبات این بازیکن برزیلی پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا، طلب ۱۰۰ هزار دلاری لئوناردو پادوانی مدافع سابق تیم فوتبال استقلال این روزها به سوژه مهم رسانه ها تبدیل شده است.

باشگاه در تاریخ ۱۴ اردیبهشت از طریق ایمیل از پادوانی خواست که شماره حساب خود را اعلام کند و پادو در تاریخ ۲۰ اردیبهشت شماره حساب خود را اعلام کرد.

پس از بررسی های لازم و تایید حساب وی، باشگاه در تاریخ ۳۰ اردیبهشت در مکاتبه با فیفا خواستار پرداخت مبلغ بدهی از محل درآمدهای این باشگاه از جام جهانی ۲۰۱۸ شد که این درخواست یک روز بعد مورد موافقت فیفا قرار گرفت.

باشگاه استقلال در تاریخ ۱۱ خرداد اعلام کرد با رایزنی‌های متعددی که در یک ماه گذشته از سوی باشگاه با فیفا صورت گرفت، مبلغ مورد نظر از حساب فیفا آزاد شد تا بعد از طی تشریفات اداری و بانکی به حسابی که پادوانی به باشگاه استقلال اعلام کرده بود منتقل شود. بدین ترتیب انتظار می رود نهایتا طی ۱۰ روز آینده مبلغ مورد نظر به حساب پادوانی واریز شده تا این بازیکن که از محبوبیت خاصی نزد هواداران استقلال برخوردار است ماه‌ها پس از مصدومیت مطالباتش را دریافت کند.

به تازگی لئوناردو پادوانی، صحبت هایی را در رسانه ها مطرح کرده مبنی بر این که باشگاه استقلال به او توجه ندارد و مدعی است که خبری از وصول مطالبات او نیست.

بر اساس مطلبی که رسانه رسمی استقلال از قول معاون بین الملل این باشگاه منتشر کرده است، قرار بود ۱۰۰ هزار دلار به این بازیکن از محل مطالبات فیفا پرداخت شود. در این هنگام حکم فیفا پادوانی هم صادر شد که همان ۱۰۰ هزار دلار را تایید می‌کرد. در ادامه وکیل پادوانی به باشگاه گفت که به این حکم اعتراض دارد و به همین دلیل مسئله را در CAS مطرح می‌کند.

طبق ادعای معاون بین الملل باشگاه استقلال به پادوانی گفته شده اگر مایل است، ۱۰۰ هزار دلار را دریافت کند و در کنار آن، او و وکیلش مساله را در CAS هم دنبال کنند. بعد از این درخواست، بعد از یک هفته پادوانی شماره حسابش را به باشگاه اعلام کرد و گفت که اگر می‌خواهید پول را بدهید، ایرادی ندارد ولی ما به حکم فیفا اعتراض می‌کنیم. در ادامه باشگاه استقلال با فیفا مکاتباتی داشته و قرار شد پادوانی تاییدیه نهایی را بدهد تا جهت پرداخت پولش اقدام شود اما پادوانی به باشگاه استقلال اعلام کرد که نامه مربوط به فیفا را تایید نمی‌کند چون می‌خواهد در CAS موضوع را دنبال کند.

باشگاه استقلال بعد از اظهارات پادوانی به او اعلام کرد با توجه به شرایط و نشان دادن حسن نیت باشگاه، می خواهد این پول را الان به او پرداخت کند. با این‌حال او نامه مربوطه (تاییدیه شماره حساب به فیفا) را در نهایت تایید نکرد تا پرداخت به او تاکنون صورت نگیرد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )