بازیکن تیم فوتبال استقلال می‌گوید فشار زیادی در تمرینات آبی‌پوشان پایتخت وجود دارد.

محمد بلبلی بازیکن تیم فوتبال استقلال در گفت‌وگو با ایسنا، درباره روند تمرینات آبی‌پوشان پایتخت در روزهای اخیر گفت:‌ تمرینات خوبی برگزار کرده‌ایم. بازیکنان روند رو به رشدی دارند و فکر می‌کنم تا هفته آینده بازیکنان به ۸۰ درصد آمادگی برسند. فشار تمرینات این روزها زیاد است و امیدواریم بتوانیم عملکرد موفقی از خودمان ارائه دهیم.

او ادامه داد: این اتفاق بدی است که ما در این مدت کم، هم باید به لحاظ تاکتیکی تمرین کنیم و هم باید بدن خود را برای مسابقات آماده کنیم. در کل با توجه به شرایطی پیش آمده است، چاره‌ای جز این راه‌حل نبوده است. فقط بحث مصدومیت بازیکنان در بازه مسابقات نیست. اگر خدایی نکرده یک بازیکن دچار در جریان مسابقات مبتلا به ویروس کرونا شود، چه کسی پاسخگو است؟ اگر این بازیکن از هم‌تیمی خود این بیماری را بگیرد و به خانواده خود سرایت بدهد، کدام یک از این مسئولان پاسخگو این وضعیت خواهند بود؟

بلبلی درباره نگرانی‌اش در خصوص حضور در مسابقات لیگ برتر و احتمال ابتلا به بیماری کرونا گفت: در حال حاضر در تمرینات تمامی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنیم و ما از این نظر نگرانی نداریم. قطعا شرایط سختی وجود دارد و نمی‌توان آن را توضیح داد اما در کل این تصمیم را مسئولان مربوطه گرفته‌اند و ما نمی‌توانیم در مورد آن دخالت کنیم.

بازیکن تیم استقلال درباره مدعی بودن آبی‌پوشان در سه جام پیش رو گفت:‌ اگر مسابقات برگزار شود، ما تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم تا برای استقلال موثر باشیم. در حال حاضر شرایط باشگاه بهتر شده است و امکانات خوبی فراهم شده و ما از این اتفاقات خوب قدردانی می‌کنیم و امیدوارم که این روند ادامه‌دار باشد تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )