کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌های شرکت کننده در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داد که چنانچه محکومیتی در فیفا داشته باشند اجازه حضور آنها در لیگ قهرمانان آسیا را نخواهد داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از الوطن، معمولا در بیشتر لیگ‌ها بازیکنان خارجی جذب می‌شوند تا توان و قدرت تیم‌ها را بالا ببرند. گاهی اوقات باشگاه‌ها در پرداخت طلب بازیکنان خارجی و حتی داخلی به قول‌ها و وعده‌های خود عمل نمی‌کنند و همین باعث می‌شود تا این بازیکنان برای رسیدن به مطالبات خود به فیفا شکایت کنند تا نهایت این نهاد حق آنها را بگیرد.

طبق اعلام روزنامه الوطن کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه‌ها اولتیماتوم جدی می‌دهد که برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیچ گونه محکومیتی در فیفا نداشته باشند در غیر این صورت اجازه حضور به آنها را در لیگ قهرمانان آسیا نخواهد داد که اجرای چنین قانونی می تواند بسیاری از باشگاه ها را از حضور در لیگ قهرمانان محروم کند.

این روزنامه قطری در ادامه نوشت که بازیکنان برای گرفتن طلب خود از باشگاه های بد حساب می‌توانند در درجه نخست به AFC شکایت کنند و قطعا با چنین باشگاه های برخورد خواهد شد و نه تنها از لیگ قهرمانان آسیا محروم می‌شوند بلکه حتی در صورت محکومیت آنها اجازه حضور در لیگ محلی را هم پیدا نخواهند کرد، چرا که حساب پاک مالی از شرط های اصلی AFC برای مشارکت تیم ها در لیگ های محلی و لیگ قهرمانان آسیا است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.