سرمربی ایتالیایی راه‌راه پوشان تورین نسبت به همکاری مجدد با مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندنی علاقه‌مند است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس ادعای پایگاه خبری «کالچو مرکاتو» ایتالیا، مائوریتزیو ساری نسبت به اضافه شدن پدرو رودیگس، مهاجم تیم فوتبال چلسی به ترکیب یوونتوس در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی پیش‌رو علاقه‌مند است و امیدوار است مدیران این باشگاه ایتالیایی بستر را برای همکاری مجدد وی با این بازیکن اسپانیایی فراهم کنند.

پدرو رودریگس که تابستان ۲۰۱۵ با قراردادی به ارزش ۲۷ میلیون یورو از بارسلونا به چلسی پیوست، قراردادش با این باشگاه در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد و هنوز خبری از تمدید قراردادش با چلسی به گوش نمی‌رسد. این مهاجم اسپانیایی که در این تیم لندنی نتوانست در ترکیب اصلی قرار بگیرد، گفته می‌شود مورد توجه تیم‌هایی همچون رم و السد قطر قرار دارد.

مائوریتزیو ساری که فصل ۱۹-۲۰۱۸ هدایت چلسی را برعهده داشت، تمایل دارد پدرو ۳۲ ساله به او در یوونتوس ملحق شود. در حال حاضر یوونتوس مهاجمانی همچون کریستیانو رونالدو، پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین را دارد و باید دید در صورت پیوستن به راه‌راه پوشان تورین چه نقشی را در این تیم و به چه صورت ایفا خواهد کرد.

مهاجم پیشین بارسلونا اخیراً در گفت‌وگو با برنامه «لارگرو» از شبکه رادیویی «کادناسر» اسپانیا، درباره احتمال بازگشتش به فوتبال باشگاهی اسپانیا گفته بود: واقعاً نمی‌دانم که چه خواهد شد. پیشنهادهای زیادی از کشورهای مختلف دارم و ارزیابی خواهم کرد که چه کار کنم. واقعاً نمی‌دانم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

آرتور به هیچ عنوان موافق پیوستن به یوونتوس نیست

پدرو این فصل تنها در ۱۲ بازی آبی‌پوشان لندنی را همراهی کرده که حاصل آن یک گل زده و دو پاس گل بوده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.