مهاجم تیم شاهین بوشهر می‌گوید برنامه فدراسیون را نمی‌شود پیش بینی کرد و انگار هدف و برنامه مشخصی وجود ندارد و هر کس زورش بیشتر است، برنامه‌اش را اعمال می‌کند.

حسین مالکی در گفت‌و گو با ایسنا، درباره وضعیت تیم شاهین بوشهر اظهار کرد: بعد از ۸۰ روز، بازگشت به تمرینات سخت است. خدا را شکر در بوشهر شرجی کمتر شده و راحت‌تر تمرین می‌کنیم. آمادگی بازیکنان‌ به ۶۰ درصد رسیده است و قرار است اردوی ۱۰ روزه‌ای در تهران برگزار کنیم تا بتوانیم به آمادگی کامل برسیم.

او درباره ماجرای مثبت شدن تست چند بازیکن از تیم‌های لیگ برتر گفت: فدراسیون باید هماهنگی می‌کرد که همه تیم‌ها در یک جای خاص تست بدهند. این‌که اکنون جواب این تست‌ها راست است یا دروغ را نمی‌دانیم و شاید برخی تیم‌ها به نفع خود صحبت کنند. برنامه فدراسیون را واقعا نمی‌شود پیش بینی کرد و انگار هدف و برنامه مشخصی ندارند و هر کس زورش بیشتر است برنامه‌اش را اعمال می‌کند.

مهاجم تیم شاهین بوشهر با بیان این‌که اگر قرار بر تعطیلی لیگ باشد باید همه اماکن را تعطیل کنند، گفت: امکانات ما به بوندس لیگا و لیگ‌های اروپایی نمی‌رسد. اگر بحث لغو کردن، باشد چرا لیگ دسته دو و دسته سه را لغو کردند و لیگ برتر و لیگ یک را نه. واقعا برنامه‌ درست‌ و حساب شده‌ای وجود ندارد.

او در پایان درباره وضعیت خودش نیز عنوان کرد: خدا را شکر شرایط من هم خوب است و تمرینات اختصاصی را همیشه داشته‌ام. وضعیتم در اردوی آینده بهتر خواهد شد و امیدوارم بتوانم به آمادگی کامل برسم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.