رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال گفت: برنامه توسعه کمیته جوانان نخبه AFC مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان در خصوص ارتباط ویدئویی با رئیس کمیته جوانان با «لاسلو» مدیر فوتبال پایه AFC گفت: من به همراه مرتضی محصص، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتبال امروز ارتباط تصویری را با لاسلو و یکی از اعضای پنل کمیته جوانان برقرار کرده و درباره برنامه توسعه کیمته جوانان نخبه AFC به بررسی و ارزیابی پرداختیم.

وی ادامه داد: وضعیت کشورهایی که در این برنامه اقدام کرده و عضو هستند توسط این کمیته ارزیابی می شود. بر همین اساس امروز در خصوص سیستم استعدادیابی، مربیان ملی، استعدادهای موجود در ایران، وضعیت لیگ های پایه، آکادمی های فوتبال ایران ، یکسری اطلاعاتی که قبلا توسط کمیته جوانان به AFC داده شده بود، ارزیابی صورت گرفت و در نهایت مسئولین این کمیته جزئیات بیشتری را از ما خواستند تا تصویر کلی و شفاف تری از فوتبال ایران داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: اطلاعات و وضعیت آکادمی سپاهان را به عنوان آکادمی نمونه در فوتبال کشور معرفی کردیم تا کمیته جوانان کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسات آینده به صورت مستقیم با این آکادمی ارتباط گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را تکمیل کند.

رئیس کمیته جوانان گفت: برای AFC مهم است که مسیر پیشرفت و نقشه راه فوتبال پایه ایران به چه شکل است. در واقع استعداد ها چطور کشف می شوند و پرورش می بیند، توسعه رده های سنی و ارتباط آنها به چه صورت است. محصولات آکادمی باشگاه ها آیا در همان باشگاه استفاده می شوند یا خیر، ارتباط با خانواده ها از طریق آکادمی و چارت سازماندهی آکادمی ها به چه صورت است. در واقع این موارد به طور کامل از سوی AFC بررسی می شود.

وی در پایان گفت: برنامه ۱۵۰ صفحه ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده ایم و در ماه آینده مجددا ارتباط ویدئویی خواهیم گرفت تا پس از مطالعات AFC اگر سئوالی بود یا برنامه جدیدی باید به مرحله اجرا در آید، آنرا بررسی و انجام دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.